keep on moving babeh ...

Happy Browsing Allz .. click my nuff nuff too ok ;) ..and ... please come again next time ...P/S: Let me know if i forgot to follow u back ok ..

Rabu, 24 Mac 2010

Sukan ...

mmm apasal citer pasal sukan pepagi buta ni ekk ?? sbbnye .. semalam jijah sempat belek album gambar masa sekolah dedolu ... soo yg ada ... gambar lumba lari je la ... hahaha jaman jijah sekolah dulu .. cikgu cikgi kasik hadiah pinggan .. tipuware plastik .. gegula .... ape ape aje yg sesuwai ngan bajet sekolah laa ... ape pun .. jijah ngan abg .. banyak gak masuk pertandingan .. soo pinggan makan tu memang banyak laa dapat kat umah tu ... zaman tu larat la lagi ... skang ni cuba suh berlari masa BTN tu .. huuuuuu .. tak cukup napas lerr ...

soo .... dalam bebanyak sukan ... selalunya cikgu sukan kat sekolah aku ni .. suka sangat laa kasik kitorang main bola keranjang .. bola tampar ... Hoki ... hahah bebalik tu je dia ulang .. tak pun ... dia suh lari kat balapan tu ... 5 kali pusing ... huuuuuuuuu .. semputs ... semputs (jijah tak penah lari abis pusingan pun) hahahahaha.... tak larat ahh ....

satu agi .... bab lompat jauh .... hadehh .. orang lain sekali je pun dia suruh .. aku ni berkali kali .. kalo boleh dia nak lagi jauh..lagi jauhh  ... cikgu aku ni tembun gak orang nye .. tapi body dia athletic laa ... soo dia memang laa boleh sesangat buat gitu .. soo dia nak aku sama gak macam dia.. hahaha .. saja je dia mendera aku yang bulat chomel ni ... sabo jerr ....

sooo satu masa tu .. sekolah nak buat sukan .. sooo semua kena try laa ... lari sudah .. lontar peluru sudah .. lompat jauh sudah ... tiba masa lompat tinggi ... takde excuze aaaa .... dalam hati aku cakap .. cemana aku nak buat ni .. tak reti akuu.... lompat skiping aku tau aaa .. tapi lompat summersault ni semua ... tak reti makk .... aku berdiri dah kira habis kebelakang laa kiranya ... ambik saf belakang belakang ... soo lepas sorang sorang ... larii .... lompat .... lariii ... lompat ... tibe time aku .....

tarik napasssssssssssss ....
pasang kuda kuda ......
lari sekuat hati ......
sekali nampak palang tuuuu ..bebetul dekatt dahhh .... (dalam hati terus tak confident)... aku terus lari U turn ke kanan daaaaaaa ......terus lari ke belakang tilam tuuu .... hahahahhaha .....
abis semua orang gelakkan aku .... hahahah ... aku tak berani aaa ... cikgu sekali gelakkan jugak ... phewwww .. legaaa dia tak suh aku buat berkali kali ...

wawaweee ... ape pun ... tiap kali hari sukan .. aku kena jaga PBSM .. soo .. kalo tiba turn aku ... sarung je Tshirt umah MERAH ... tros lawan .... tug n war atau lontar peluru ... hehehe ...

tu je nak citer .... ape pun... cover sket gelak korang tu ... kang bos nampak .. takot dia cakap .. korang ni ... sasau ke aperr ... huhuuuu .... have a nice day ...


~ It'S OnLy Me ~
weeee

Tiada ulasan:

Dah Follow Jijah ???

Dah Follow Jijah ???
har..har har ... sabo je laa serindit ni tauu ... dia cakap meh nak kasik jijah femess ... ramai follower dalam sekelip mata ...hahaha ni lah dia kasik ... ahaks ...lawak la ko serindit oittt ...tak tahann ... 30058 follower ...perghhhhh ... kejong Jijah japs ... ahaks .. thanks buddy ;) ..wink .. wink .. click je kat sebelah atas tu kalo nak follow ...

Jijah Ohh Jijah

Daisypath Anniversary tickers

Seiring & sejalan ...

Daisypath Anniversary tickers

Me & Vicky