keep on moving babeh ...

Happy Browsing Allz .. click my nuff nuff too ok ;) ..and ... please come again next time ...P/S: Let me know if i forgot to follow u back ok ..

Isnin, 5 April 2010

1.25 pagi

 hmmm ... tekujat jijah sekejap ... tengah syahdu berseorangan di Batu ni ... alih alih je masuk sms dari X-Bos .. ucap terima kasih atas hadiah yg tak seberapa dari kami ber 4 (satu Unit) .. katanya dia bebetul terharu dan rasa sangat rapat dengan semua walau sekejap je kitorang bersama ...

memang aku bebetul hargai dan berbangga dapat bekerja dengan dia ... aku rasa dia adalah bos pertama yang begitu agresif bila bekerja ... yang sama sama susah dan senang bersama ... bergerak ibarat Kereta api macam yang pernah aku cakap dulu ... sungguh sporting dan rapat seperti kawan kawan .. tak pernah kira jawatan dia.. tak pernah sombong ... mmmm mungkin kalau tak kenal .. memang korang akan kata dia sombong .. tapi selama hampir 2 thn aku keje ngan dia .. sungguh sporting n baik ... beruntung sape yang dapat kerja bawah dia ...
aku ingat lagi masa memula dia di tukarkan dari Terengganu ke Ibu Pejabat di Putrajaya ... beberapa orang dah cakap n sound aku tentang bos ni ... tapi aku macam biasa laa ... kenal dulu baru komen ... tak kenal takleh cakap banyak .. dorang kata dia ni kepala angin ... ada masa tegas sangat ... ada masa baik ... hmm ... tak penah lak dia kepala angin kat sini ?? hahaha mesti korang tak buat keje kot .. sbb tu angin satu badan dia tu .... mmm takpe la puan ... selamat berjuang di Negeri Pahang ... sungguh bertuah orang pahang dapat bos yang sungguh baik macam dia ....  I'm gonna miss you puan ...

walau di mana berada .. kerja tetap kerja .... jadilah seperti kelapa ... di campak kemana juga .. masih boleh bejasa dan dapat menyesuaikan diri ... di campak ke laut jadi pulau ... di campak ke tanah ... menjadi kegunaan orang ... pendek kata .. walau apa juga ... tetap memberikan faedah ...

kejayaan seseorang bukan terletak atas status dan ketinggian posisinya ...
tapi di nilai atas sumbangan dan tinggalan dia yang bermanfaat serta dapat digunakan hasilnya yang berfaedah. bukan di lihat dari kecantikan paras wajahnya ..
tapi di nilai atas budi pekerti serta sifat yang baik ...
di kenang bukan kerana kerana terpampang di dada akhbar ...
tapi kerana budi pekertinya serta kebaikan yang menyentuh sanubari ...



~ It'S OnLy Me ~
weeee

Tiada ulasan:

hmmm .. soo ...

Dah Follow Jijah ???

Dah Follow Jijah ???
har..har har ... sabo je laa serindit ni tauu ... dia cakap meh nak kasik jijah femess ... ramai follower dalam sekelip mata ...hahaha ni lah dia kasik ... ahaks ...lawak la ko serindit oittt ...tak tahann ... 30058 follower ...perghhhhh ... kejong Jijah japs ... ahaks .. thanks buddy ;) ..wink .. wink .. click je kat sebelah atas tu kalo nak follow ...

Jijah Ohh Jijah

Daisypath Anniversary tickers

Seiring & sejalan ...

Daisypath Anniversary tickers

Me & Vicky