keep on moving babeh ...

Happy Browsing Allz .. click my nuff nuff too ok ;) ..and ... please come again next time ...P/S: Let me know if i forgot to follow u back ok ..

Jumaat, 23 April 2010

rindu datang lagi ...


rindu memanggil-manggil ..
terasa seakan .. aku ...
melayang layang di alam khayalan .....
bersama dia ... 

bila rindu hadir ...
seakan ingin aku terbang ke sana ...
mengulangi detik itu ...
berkali-kali ...
tak aku jemu ...

bila dia menyata rindu ...
aku jadi syahdu ...
nyata atau palsu ...
tak aku tahu ...
untuk dia atau aku ...
mana satu dia rindu ...

bila dia rindu ...
selalu ingin bersama ku ...
ingin berdua .. selalu ..
tapi sampai bila ...
aku sendiri tak tahu ...

bila dia rindu ...
di ucap sayang dan rindu ..
siang dan malam ... selalu ..
hanya pada ku ...
aku sendiri tak tahu ...
apa perasaan aku ..

memang pernah aku rindu ...
pada dia .. suatu waktu ...
hinggalah aku tahu ...
bukan hanya aku ...
yang di rindu ..
di sana di situ ..
bersepah ... perasaan bercelaru ...
apa yang dia mahu ..
aku pun tak tahu ...

bila dia rindu ...
aku kaku ..
perasaan membeku ..
celaru ...
aku termangu ...
di situ ...
membilang waktu ...
 bila dia berlalu ...

atau akankah bersatu ...
dua jiwa dalam rindu ..
diiring doa restu ..
suatu waktu ....
engkau dan aku ...
bersatu ...

~ It'S OnLy Me ~
weeee

Tiada ulasan:

Dah Follow Jijah ???

Dah Follow Jijah ???
har..har har ... sabo je laa serindit ni tauu ... dia cakap meh nak kasik jijah femess ... ramai follower dalam sekelip mata ...hahaha ni lah dia kasik ... ahaks ...lawak la ko serindit oittt ...tak tahann ... 30058 follower ...perghhhhh ... kejong Jijah japs ... ahaks .. thanks buddy ;) ..wink .. wink .. click je kat sebelah atas tu kalo nak follow ...

Jijah Ohh Jijah

Daisypath Anniversary tickers

Seiring & sejalan ...

Daisypath Anniversary tickers

Me & Vicky