keep on moving babeh ...

Happy Browsing Allz .. click my nuff nuff too ok ;) ..and ... please come again next time ...P/S: Let me know if i forgot to follow u back ok ..

Rabu, 7 April 2010

risau ....

  >>>> gambar team pengajar PLF .. kursus di Sabah aritu .... aku yg cute cute baju ijau kat belakang tuu ... (hahahah pahsannnn) tlg jgn muntah hijau yerrr ... <<<
Gabra lak aku rasa ... risau n senak perut bila fikir ..pengajar ni ok ke tidak ... suppose 10 kelas start mengajar on Monday ... n aku nak wish them Good Luck on that day .. tapi aku lak kena g meeting 2 hari di batu ... lupe lak nak bawak no tipon ..ahh careless ....
out of 10 ... 8 class already start n 2 class ada problem utk masuk ke kawasan pedalaman tu  ... soo tadi aku dah call semua ... 3 orang je missing ... maybe takde line agaknye ... later aku call lagi ... memasing ceria kemain ... hopefully semua kelas berjalan lancar hendaknya ...  

now .. dah mula buat kerja kerja awal untuk ke Sarawak ... confirm aku pegi sana ngan staff aku ... huh ... cenggini je la keje aku ... aku rasa lately memang bz kebabai laa ... travel sana sini selagi kelas ni tak habis...
harini patutnya bos baru aku dah masuk ... sampai sekarang tak nampak batang hidung ... semalam dalam meeting dah kena sound ... sib baik semua ada dalam kepala otak aku ... kalo idak ... kena tembak sesaja ... memacam perangai bos yg aku nampak .. ada yg separuh .. verry indipendant ... macam x bos aku ... ada yg separuh langsung harap PP dia je jawab .. aik ... takkan tak tau ape menda kot ... dia senyap je .. asal soalan di ajukan ... mesti dia pandang kat anak buah dia ...

hmmm ... tah lah ... ngan bos baru ni .. aku tak konfident langsung .... tadi anak buah aku dah mengadu dia rujuk ngan PP aku ... but then ... pp aku suh rujuk ngan bos baru .. tak ke hampes tu ?? ... at least ko bagi laa idea ke ape .. idak laa dia rasa down ... adehhh ... masak laa aku ber 3 lepas ni .. memang semua atas bahu sendiri ... PP memang sah sah akan jadi bos kecik laa ... sblm ni pun dah mengarah orang kemain lagi ... ni pun dia dah argue ngape aku lak kena g Swak n cakap sape nak buat semua kerja yg melambak tu ... ehh heloo.aku sorang je ke dalam unit ni ?? dia tak payah buat kerja dah ekk ?? ... kata aritu dah ada semangat semula nak bekerja utk tahun ni?? cakap je ekk ??  ... udah semua tabur atas meja aku ni ... baik aje aku yg jadi PP ... hahahahah ... gaji beso .. setimpal ngan beban kerja ... dia leh jadi anak buah aku .. relax aje laa .. hahahah ... ape nak jadi ngan dia?? .... aku pun tak tauu ...lantak ko la ... akhirat sok ko jawab lee ngape ko tak buat kerja .. now aku nak mula kerja ..... bz tahap dewa dewa ni ...

~ It'S OnLy Me ~
weeee

Tiada ulasan:

Dah Follow Jijah ???

Dah Follow Jijah ???
har..har har ... sabo je laa serindit ni tauu ... dia cakap meh nak kasik jijah femess ... ramai follower dalam sekelip mata ...hahaha ni lah dia kasik ... ahaks ...lawak la ko serindit oittt ...tak tahann ... 30058 follower ...perghhhhh ... kejong Jijah japs ... ahaks .. thanks buddy ;) ..wink .. wink .. click je kat sebelah atas tu kalo nak follow ...

Jijah Ohh Jijah

Daisypath Anniversary tickers

Seiring & sejalan ...

Daisypath Anniversary tickers

Me & Vicky