keep on moving babeh ...

Happy Browsing Allz .. click my nuff nuff too ok ;) ..and ... please come again next time ...P/S: Let me know if i forgot to follow u back ok ..

Khamis, 24 Jun 2010

aku ... kamu

aku dan kamu ..
dua insan berbeza ...

aku suka manis ... kamu suka masam
jika aku suka kek ... kamu sangat sukakan jeruk ...
aku suka makanan berkuah .... tapi kamu sebaliknya ... 
bila makan bersama ...
selalunya aku lah tukang perabisnya ..  (nengok size lak)

aku suka lagu inggeris ...
kamu suka lagu melayu sahaja ... 
aku suka Maroon 5 .. kamu suka Elyana ..
dua genre berbeza ... 

kamu suka berbual  ...
ada ada saja topik kamu ....
aku lebih selesa mendengar

selalu kamu kata ... aku selalu senyum saja  ...

itu cerita aku dan kamu ...
walau jauh berbeza keduanya ...
tapi kita selesa bersama ....
aku .. kamu ... sahabat selamanya ....

Putrajaya
24o62010
10.46am

~ It'S OnLy Me ~
weeee

Tiada ulasan:

hmmm .. soo ...

Dah Follow Jijah ???

Dah Follow Jijah ???
har..har har ... sabo je laa serindit ni tauu ... dia cakap meh nak kasik jijah femess ... ramai follower dalam sekelip mata ...hahaha ni lah dia kasik ... ahaks ...lawak la ko serindit oittt ...tak tahann ... 30058 follower ...perghhhhh ... kejong Jijah japs ... ahaks .. thanks buddy ;) ..wink .. wink .. click je kat sebelah atas tu kalo nak follow ...

Jijah Ohh Jijah

Daisypath Anniversary tickers

Seiring & sejalan ...

Daisypath Anniversary tickers

Me & Vicky