keep on moving babeh ...

Happy Browsing Allz .. click my nuff nuff too ok ;) ..and ... please come again next time ...P/S: Let me know if i forgot to follow u back ok ..

Rabu, 23 Jun 2010

beranak nye pasal

 harini ..topik sarapan pagi kami berkisar pasal beranak@bersalin ...
 hahaha pasal menda ni pun kami leh gelak sakan ....

yang sorang tu citer pasal kawan dia ... kekonon laki masuk la sekali teman ... udahnye nah koo ... terbaring kat katil seblah katil besalin bini ... pensan ... hehehe sama kes macam x bos aku dulu leee .. dah tau takot darah masuk gak buat aperr ... haiyaaa ....

teringat masa akak ipar aku nak besalin ... tunggu nye tunggu sampai subuh baru la masuk labour room .. tu pun abg aku pi solat dulu subuh dulu ... elok je angkat takbir ... udah nurse kepoci lak .. siap pesan kat brader seblah abg aku n cakap >> bang ... nanti tlg kasik tau cik tu ... bini dia dah nak besalin ...

hahahahah abg aku siap leh cakap nak sembahyang pun tak khusyuk dahhh ... adoi memacam laa dia ...

ape pun .. paklah lagi hebat ... i wonder how he can drive like that ... hahahah siap leh balik kampung sbb bini nak besalin kat kelantan ... sakit nak besalin pagi di banting .... speedy to kelantan .. arrive n delivered the baby ... ahaks ...

gambo pinjam MR..Gooo

Tiada ulasan:

hmmm .. soo ...

Dah Follow Jijah ???

Dah Follow Jijah ???
har..har har ... sabo je laa serindit ni tauu ... dia cakap meh nak kasik jijah femess ... ramai follower dalam sekelip mata ...hahaha ni lah dia kasik ... ahaks ...lawak la ko serindit oittt ...tak tahann ... 30058 follower ...perghhhhh ... kejong Jijah japs ... ahaks .. thanks buddy ;) ..wink .. wink .. click je kat sebelah atas tu kalo nak follow ...

Jijah Ohh Jijah

Daisypath Anniversary tickers

Seiring & sejalan ...

Daisypath Anniversary tickers

Me & Vicky