keep on moving babeh ...

Happy Browsing Allz .. click my nuff nuff too ok ;) ..and ... please come again next time ...P/S: Let me know if i forgot to follow u back ok ..

Isnin, 21 Jun 2010

takdo Kojo cari Kojo ....

 takdo kojo ..carik kojoo ... hahaha kes susah nak cari entry lama .. baru laaa teringat .. selama ni aku tak pernah lak nak guna LABELS tu ha ... adoiiii ... dah beratus ratus entry .. nah kooo baru nak buat ... sib baik lerr internet kat umah ni laju .. n wayar intenet telah sembuh sepenuhnya dari di gigit tikusss (adoi .. tikus ni dengkisss laaa) .... ok takpe ... man man looorr ...

fuuhhh 4 hari cuti straight ... esok jaga ke tidak aku ni ... ingat nak pujuk someone .. tapi jual mahal lak dia ... mmm takpe laa .. janji dia dah mau cakap ngan aku udah lerr ... ok aaa .. nak sambung labels lagi .... whoaaa ... rasakannn ... rasakann ..

tapi sebelum tu ... sedap gak kalo pekena sirap kenduri kawen yang sesejuk membekukan otak memalam buta ni ... panas lak rasa malam nii ... sape mauu ???

~ It'S OnLy Me ~
weeee

Tiada ulasan:

hmmm .. soo ...

Dah Follow Jijah ???

Dah Follow Jijah ???
har..har har ... sabo je laa serindit ni tauu ... dia cakap meh nak kasik jijah femess ... ramai follower dalam sekelip mata ...hahaha ni lah dia kasik ... ahaks ...lawak la ko serindit oittt ...tak tahann ... 30058 follower ...perghhhhh ... kejong Jijah japs ... ahaks .. thanks buddy ;) ..wink .. wink .. click je kat sebelah atas tu kalo nak follow ...

Jijah Ohh Jijah

Daisypath Anniversary tickers

Seiring & sejalan ...

Daisypath Anniversary tickers

Me & Vicky