keep on moving babeh ...

Happy Browsing Allz .. click my nuff nuff too ok ;) ..and ... please come again next time ...P/S: Let me know if i forgot to follow u back ok ..

Ahad, 11 Julai 2010

apa perlu aku jika ada dia??? ...

apa perlu aku jika ada dia ...
yang lebih kamu suka ...
yang pasti kamu cinta ...

yang kamu damba tiap masa ...

pastinya kamu dan dia bergembira
memadu kasih di taman cinta
berjanji setia .. sekata ..
senada .. irama
adam dan hawa

syurga cinta dunia kamu berdua ...
mana mungkin aku menjarahnya
tiada apa untuk aku di sana ...
biarkan saja ...

ada dia untuk kamu ...
pelengkap ... belahan jiwa mu ...
dia lah juliet pencinta mu ,..
hawa .. bagi kamu ...
Jika ada dia untuk kamu ..
apa perlu aku  ..

.....................................................

 apa perlu ada aku jika ada dia??? ...
kadang kala tak nampak di mata bila ada di sisi
tak ternilai bila sentiasa memberi ...
tak perlu ada aku jika telah ada dia ....


~ It'S OnLy Me ~
weeee

2 ulasan:

momguess berkata...

apasal jiwang sgt ni
sedih den baca

Jijahh @ f.k berkata...

mom ... tetiba teringat si dia yang jauh di mata ...

hmmm .. soo ...

Dah Follow Jijah ???

Dah Follow Jijah ???
har..har har ... sabo je laa serindit ni tauu ... dia cakap meh nak kasik jijah femess ... ramai follower dalam sekelip mata ...hahaha ni lah dia kasik ... ahaks ...lawak la ko serindit oittt ...tak tahann ... 30058 follower ...perghhhhh ... kejong Jijah japs ... ahaks .. thanks buddy ;) ..wink .. wink .. click je kat sebelah atas tu kalo nak follow ...

Jijah Ohh Jijah

Daisypath Anniversary tickers

Seiring & sejalan ...

Daisypath Anniversary tickers

Me & Vicky