keep on moving babeh ...

Happy Browsing Allz .. click my nuff nuff too ok ;) ..and ... please come again next time ...P/S: Let me know if i forgot to follow u back ok ..

Sabtu, 10 Julai 2010

Boring duk sensorang ....

Kesunyian akibat duduk sensorang kat umah ni buat aku rasa semacam
macam malas adaa ....
couch potato lagi laaa ... (betul ke eja?)
bebalik masuk dapur ... minum ayaq .. makan eskerim .. makan buah salak ..
makan macam macam sampai naik kembung perut ....
lepas chanel  411, 412, 413, 951,952, 953, dll chanel yg ada ... hahahahah
lepas aku nengok TV .. TV tengok aku ... (tetidoq)
bangun .. sidai kain .. mesen kain (3 kali harini) .. esok cadar lakk
malas nak online .. lappy kalo bawak bawah line wi fi tak ok ... hampesss
celik mata petang tadi teringat gorpis tanduk yg garing n pepanas tu ... ahaiiii sedap nyeeee ...
kuar umah start enjen kereta ... MOTIF??? (panas sehhh ... buat nye sampai kedai .. kedai tutup ??) soo jimat masa n tenaga ... hehehe tapi memang betul instinc aku .. kedai tutopp ... hampesss ...
balik umah .. sambung tidoq lagi .... takdak mood ...

 isk .. cemana laaa mak aku duk sensorang kat kampung ekk .. cian dia .... aku baru 3-4 hari duk sorang dah rasa cenggini .. mak aku cemana laaa .... kejam nye aku ...
apakan daya ... tak ada kekosongan di sana .. kalo tidak .. dah lama aku mohon balik kampung daaa ... 
maaf ye ibu ....


~ It'S OnLy Me ~
weeee

1 ulasan:

Insan Biasa berkata...

nanti lah kalau balik kb , saya g ziarah .. hihihi ...

hmmm .. soo ...

Dah Follow Jijah ???

Dah Follow Jijah ???
har..har har ... sabo je laa serindit ni tauu ... dia cakap meh nak kasik jijah femess ... ramai follower dalam sekelip mata ...hahaha ni lah dia kasik ... ahaks ...lawak la ko serindit oittt ...tak tahann ... 30058 follower ...perghhhhh ... kejong Jijah japs ... ahaks .. thanks buddy ;) ..wink .. wink .. click je kat sebelah atas tu kalo nak follow ...

Jijah Ohh Jijah

Daisypath Anniversary tickers

Seiring & sejalan ...

Daisypath Anniversary tickers

Me & Vicky