keep on moving babeh ...

Happy Browsing Allz .. click my nuff nuff too ok ;) ..and ... please come again next time ...P/S: Let me know if i forgot to follow u back ok ..

Khamis, 1 Julai 2010

dalam diam rupanya ...

 oooo dalam diam rupanya dia dah mula menjejaki aku di alam cyber ini ... dia dah mula menjejaki laman facebook aku ... dan juga ... maybe ID YM ku ... oh tidakkk
tak cukup di alam nyata ...di alam maya pun dia menjejaki jijah ....
ngape laa dia takmo paham ?? aku harap dia jumpe blog ini ... biar dia tahu cemana rasa hati aku bila dia buat memacam kat aku ... AKU TAK SUKAA!!!!
kan best kalo boleh buat perintah mahkamah .. dilarang menghampiri ... meng SMS/blog/YM/Tagged/facebook n soo on .. muahaha baru aman dunia aku gaknye ...

 korang rasa ... kalau aku dah kawen sekalipun .. dia tetap kacau aku gak ke ?? sbbnye sblm ni dia penah cakap .. dia akan berenti kacau hidup aku bila aku dah kawen .... sooo .. do u think he will do what he said or not??

anyway ... aku dah block dia nye facebook .. n hopefully he still dont know my YM id .. ... haru betol mamat ni ..bila laa dia nak surrender??

~ It'S OnLy Me ~


weeee

6 ulasan:

Ekin berkata...

waah...cam mnakutkan je ..psycho ke hape mamat tu..haha

JijahJambu@Jj berkata...

memang pun ... mana tak seram nye ekin .. kalo dah 24 jam rasa di perhatikan .. then ape ape sikit sms .. semua yg kite buat dia tahu ...

mana boleh tahannn ..

piewahid berkata...

iskh...psiko jugak ni.
kalau smpai rasa privacy terganggu, elok lah simpan smua SMS dia jijah. manalah tau2 apa hal komdian nanti. yg penting jgn reply!

Chenta berkata...

Tuhlah..
Jijah sweets sangat ..
sebab tuh kena diperhatikan . haha

Apapun,
awak kena berhati2 and jaga diri .
Jangan biarkan dia menguasai awak .
Kuatkan benteng pertahanan !

ecece..

JijahJambu@Jj berkata...

Pie ... sbb tak menjawab la dia makin menjadi-jadi skang ni ...

JijahJambu@Jj berkata...

Linda .. tah ape dia cari kat jijah ni tah .. awek kelate lain comey belako kat depan mata ..taknak pulak dia kacau .. jijah yang di Banting ni jugak dia kejar .. haruuu

Dah Follow Jijah ???

Dah Follow Jijah ???
har..har har ... sabo je laa serindit ni tauu ... dia cakap meh nak kasik jijah femess ... ramai follower dalam sekelip mata ...hahaha ni lah dia kasik ... ahaks ...lawak la ko serindit oittt ...tak tahann ... 30058 follower ...perghhhhh ... kejong Jijah japs ... ahaks .. thanks buddy ;) ..wink .. wink .. click je kat sebelah atas tu kalo nak follow ...

Jijah Ohh Jijah

Daisypath Anniversary tickers

Seiring & sejalan ...

Daisypath Anniversary tickers

Me & Vicky