keep on moving babeh ...

Happy Browsing Allz .. click my nuff nuff too ok ;) ..and ... please come again next time ...P/S: Let me know if i forgot to follow u back ok ..

Selasa, 13 Julai 2010

dia ...

 dia ... seseorang yg aku anggap agak istimewa ...
dia juga telah mengenali aku agak lama ...
cuma bezanya ... aku ... dia ... bz sentiasa ...

aku akui ... ada selisih faham antara kami ...
since memula kenal dulu ...
then selepas dia kembali .... dua kali berselisih dan sebab yang sama ...
aku akui ... salah aku kerana terlalu lazer ...
dan dia .. kerana mudah terasa dan melenting (pandangan aku)
tidak bertegur sapa .. dan akhirnya .. baik seperti sedia kala ..
ada aku ceritakan dalam blog ini situasi itu ...
yesss ...aku rasa ... aku mula sukakan dia ...
yeah .. sekurangnya .. dia lebih serius dan ikhlas dengan aku
seriuss ...
tapi selepas itu ... kami mulai renggang ....
semakin kurang bertegur sapa ....
dia juga semakin menghilang ...
menyelam di dasar lautan cyber ini ....

aku cuba memahami situasi dia ...
hingga aku cuba untuk kurang berkata kata (takut salah kata lagi)
dan semakin kurang mengganggu life dia ... why ??
aku juga mudah terasa ...
bila saja aku menyapa ...
acuh tak acuh .... dan BZ jawapannya ...
sekali ... dua kali .. tiga kali ... 5 kali ... aku iakan saja ..
tapi ... kalau berkali kali ..... aku terasa seakan kehadiran aku tak di undang lagi ....
ye ... dari aku memperbodohkan lagi diri aku ...
baik aje aku mengundurkan diri ...
aku juga pasti ...... dia tak menyedari ....

satu hari ... aku ajak dia bertemu ...
aku tak pernah lagi jumpa dia ....
face to face ...
weekend ... aku ajak dia tengok wayang ...
ye la .. selain makan makan n lepak berdua la ...
takkan aku nak ajak dia main bowling lak kan ??
tapi haritu mungkin dia bz ... dia cakap .. after 11 ...
ape ape dia akan info aku .... sampai sudah .... wasalam ...
ok fojedit ..... maybe dia bebetul bz ok ....
banyak kes katanya ...... biar lah ...

aku juga terharu sangat .... bila dia menyapa aku

bila mana aku tiba-tiba di serang demam selsema ...
hanya dia satu satunya yang menanyakan kabar aku ... bila aku update status aku di YM
di pesannya ... balik singgah klinik ... makan ubat ... cepat sembuh ...
sayang juga dia pada ku ekk..... perasan minah ni sorang

skang ni dia banyak tenggelam dari timbul ....
nampak image dia samar samar bayangan ...
ada atau tidak .. tak tau lah ... tunggu je dia pm aku
kalau aku tegur pun .. pasti in the end dia akan cakap BZ ..
dan aku akan reply ... carry on .. (sungguh frust waktu itu)

 tadi kan aku ada post pasal aku suka senyuman seseorang ...
tak sangka lak dia akan muncul dan mula mempersoalkan ....
takde niat lain selain suka tengok je ...
umpama kita admire seseorang
lagipun bukan orang tu nak kat aku punn ....
takat berangan sensorang jerrr ... salah ke ???
aku dah malas nak bertekak ngan dia pasal menda remeh ni ....
akhirnya aku cuba buat lawak siall ...
aku cakap >>> abg jeles ekkk ...
sampai sudah dia tak jawab .... n aku pun senyap ...

kalau dia ada terbaca entry ni ....
aku nak dia tau .. aku tak penah terniat ape pun nak mainkan perasaan dia ke ape ...
cuma kekadang aku rasa kehadiran aku tak di perlukan
dan aku memang tak mau ganggu urusan dia ...
n ... aku malu nak ajak dia jumpe lagi coz aku rasa macam aku je lelebih ....


now aku nampak id dia menyelamm macam biasa ...
serba salah je nak tegur dia ....
salah aku ke ?
dah tegur .. n macm aku cakap .... dia tak reply ...

~ It'S OnLy Me ~
weeee

2 ulasan:

Insan Biasa berkata...

gua suka menbacanya ...

JijahJambu@Jj berkata...

gua tak suka situasi dia ... :(

Dah Follow Jijah ???

Dah Follow Jijah ???
har..har har ... sabo je laa serindit ni tauu ... dia cakap meh nak kasik jijah femess ... ramai follower dalam sekelip mata ...hahaha ni lah dia kasik ... ahaks ...lawak la ko serindit oittt ...tak tahann ... 30058 follower ...perghhhhh ... kejong Jijah japs ... ahaks .. thanks buddy ;) ..wink .. wink .. click je kat sebelah atas tu kalo nak follow ...

Jijah Ohh Jijah

Daisypath Anniversary tickers

Seiring & sejalan ...

Daisypath Anniversary tickers

Me & Vicky