keep on moving babeh ...

Happy Browsing Allz .. click my nuff nuff too ok ;) ..and ... please come again next time ...P/S: Let me know if i forgot to follow u back ok ..

Khamis, 8 Julai 2010

kalimah cinta ...

 Bila kamu kata ...
I LOVE U ..
aku jadi keliru ...
nyata kah?? ... atau palsu ?
ikhlas? atau mainan bibir mu ?

bila kamu kata ....
kamu suka aku ...
aku termangu ....
apakah perasaan aku ?? ...
ini kah yang aku mahu?

apabila cinta ....
menjadi mainan mu ...
itu yang akan berlaku ...
sana sini kau bisikkan cinta mu ...
sana sini kau memujuk rayu ...
aku juga yang rasa pilu ...
perasaan jadi sebu ... beku ...
perasaan haru biru ...
aku mahu kau tahu itu ...

 peluang tidak datang berkali kali ...
aku juga telah mempersiapkan diri ...
andai ape ape terjadi ...
aku sedia hadapi ...
kebarangkalian hubungan ini ...
sudah pasti ...
hanya kamu yg mampu jadikan ia realiti ...
aku tetap menanti di sini ...
 sampai kamu kemari ..
jika kamu sudi menjadi teman ku ini ....

................................................
Jijah@FK 
08072010/2.20am
Banting 


~ It'S OnLy Me ~
weeee

1 ulasan:

EYANG RESI 313 berkata...

Hidup merupakan suatu ramalan yang menjadi kenyataan sendiri; kita selalu dapat apa yang kita inginkan dalam kehidupan ini; akan tetapi dalam jangka panjang biasanya kita akan memperoleh apa yang kita harapkan; dan semua itu merupakan proses perjalanan doa kita yang selalu kita panjatkan kepada-Nya. Takdir bukan menjadi ketetapan yang baku dari Tuhan, bila kita mau merubahnya. Asalkan kita tidak melakukan suatu pengkhianatan terhadap doa kita sendiri.

hmmm .. soo ...

Dah Follow Jijah ???

Dah Follow Jijah ???
har..har har ... sabo je laa serindit ni tauu ... dia cakap meh nak kasik jijah femess ... ramai follower dalam sekelip mata ...hahaha ni lah dia kasik ... ahaks ...lawak la ko serindit oittt ...tak tahann ... 30058 follower ...perghhhhh ... kejong Jijah japs ... ahaks .. thanks buddy ;) ..wink .. wink .. click je kat sebelah atas tu kalo nak follow ...

Jijah Ohh Jijah

Daisypath Anniversary tickers

Seiring & sejalan ...

Daisypath Anniversary tickers

Me & Vicky