keep on moving babeh ...

Happy Browsing Allz .. click my nuff nuff too ok ;) ..and ... please come again next time ...P/S: Let me know if i forgot to follow u back ok ..

Selasa, 13 Julai 2010

kerja oh kerja

Huih .. jiran belah kiri datang lambat ... abis aaa dia bebel tah ape ape merepek meraban nanti ... tak larat aku nak dengar .... merosakkan hari ku yang sedia mendung dan berangin ribut nih...

harini ada meeting kul 9 ... adui yaii ... lari lagi program aku .. Power point tuk kusus di Johor baru siap 10% ... aku pun tak tau nak buat cemana nih ... bahan asal pun takde ... takkan aku nak ajar secara maya jer ... mesti dorang akan blur blur n tak paham ape yg aku membebel nanti ...

argh ... pelik ... ngape bila aku datang baru laa macam macam menda timbul ... ape orang lama buat kat sini ? haru biru hidup aku 1 thn kat sini ... aku ingat pesanan seseorang masa memula aku keje ...   well hidup mesti ada perubahan kan ? mesti ada sifat dalam diri yang mendorong kita untuk merubah sesuatu ke arah yang lebih baik dari sebelumnya ....

soooo keep up the good work babeh ....

heheh .. jumpe gambar masa baru masuk keje ... alamak ... innesen je muka memasing ... n i think .. this is the best day n kursus ever ... have so much fun n close friendship ....
mana pegi memasing ek ... aku pasti ... batch aku semuanya tip top dalam kerja memasing ...



~ It'S OnLy Me ~
weeee

2 ulasan:

Insan Biasa berkata...

selamat berkerja ....

Jijahh @ f.k berkata...

same to u

hmmm .. soo ...

Dah Follow Jijah ???

Dah Follow Jijah ???
har..har har ... sabo je laa serindit ni tauu ... dia cakap meh nak kasik jijah femess ... ramai follower dalam sekelip mata ...hahaha ni lah dia kasik ... ahaks ...lawak la ko serindit oittt ...tak tahann ... 30058 follower ...perghhhhh ... kejong Jijah japs ... ahaks .. thanks buddy ;) ..wink .. wink .. click je kat sebelah atas tu kalo nak follow ...

Jijah Ohh Jijah

Daisypath Anniversary tickers

Seiring & sejalan ...

Daisypath Anniversary tickers

Me & Vicky