keep on moving babeh ...

Happy Browsing Allz .. click my nuff nuff too ok ;) ..and ... please come again next time ...P/S: Let me know if i forgot to follow u back ok ..

Selasa, 6 Julai 2010

meremang segala buluu ku...

 terkena aku pagi nii .... walau pun aku ni bukan tergolong dalam golongan penakut .. tapi kekadang ada masa gak yg aku jadi takut tetiba .... kes nye ..... tadi pagi masa kuar rumah ... ada laa dalam jam 6.30 pagi ... gelap lagi wehh ... soo macam biasa ... kuar rumah ... bawak kete sampai simpang ..... memang gelap pagi ni .. macam nak ujan jerr ...soo nak cross jalan dari simpang taman tu ... kete berderet deret lak .. both side .. argh .. malas tull nak lalu bawah jematan tu ... tak suka situasi dia .... macam eery sikit .. tambah lak ada "tok pek kong" kat situ .. kalo boleh memang aku takmo laaa lalu tempat gegelap macam tu ...

otak aku ni memang ... memacam laa berputar ligat ... kekadang aku terfikir .....
heheh mana laa tau kan .... buat nye time aku lalu situ .. ada lakkk mafia mana tahan aku ke ape .... ambik lak kodok aku yg serupa pirate tu .. tak punn di kidnap nye aku ke ape ..ohhh tidakkk ...  dah la kawasan gelap ... walau aku naik kereta king kong yang kuat itu .. aku tetap rasa semacam ... n tak rela kalo kena situasi macam tu ....

atau .....
aku terbayangkan  ... buat nye aku lalu situ ... nahhhhhhhh kooooooo .... menjelma "jadian @ makhluk alam ghaib" .... oh tidakkkkkkkk ..... mau aku tekucil rasa nak terkeluar kat situ gak ... atau pensan dan dan tu gak ke ape ... hohohohoooooooooooooooooo ..... tak dapat aku bayangkan .....

sooo tadi pagi ... elok je aku belok masuk kat simpang ... kuar lak iklan KFC baru tu ... yang ada mengilai ngilai bak lansiaqqqq ..
hampehhhhhhhh .... time aku nak masuk bawah jematan laaa kuar iklan cenggini ... buat aku terfikir pasal tu jerrr ... cessssss .... tak semena mena rasa meremang bulu roma aku ....

hehehe orang kata kalo tetiba badan kita meremang segala bulu tuuu maknanyaaa ......
1. kalo bukan sbb kesejukan ....
2. sebabbbbbb ...... (aku takmo type) ... ada dekat dengan kiter ...

ye ke ??? anyway ... ape laaa motif orang tu buat sora mengilai ngan KFC hot n Spicy tu ???
saboo jerrrrrrrrr .......

gambo dari album mr Goo

~ It'S OnLy Me ~
weeee

2 ulasan:

Umialya berkata...

tu le caranya dorang tarik perhatian pelanggan..

azhariahzuber berkata...

hihi menakutka lah gambar hantu2 tu

Dah Follow Jijah ???

Dah Follow Jijah ???
har..har har ... sabo je laa serindit ni tauu ... dia cakap meh nak kasik jijah femess ... ramai follower dalam sekelip mata ...hahaha ni lah dia kasik ... ahaks ...lawak la ko serindit oittt ...tak tahann ... 30058 follower ...perghhhhh ... kejong Jijah japs ... ahaks .. thanks buddy ;) ..wink .. wink .. click je kat sebelah atas tu kalo nak follow ...

Jijah Ohh Jijah

Daisypath Anniversary tickers

Seiring & sejalan ...

Daisypath Anniversary tickers

Me & Vicky