keep on moving babeh ...

Happy Browsing Allz .. click my nuff nuff too ok ;) ..and ... please come again next time ...P/S: Let me know if i forgot to follow u back ok ..

Khamis, 15 Julai 2010

morning ...

good morning all ... ape kabar hari ni? jijah ok jer .. cuma sleepy sikit ... sbb nye .. ada laa sorang manusia ni .. call pagi pagi buta jam 3 .. nak melepaskan tension n letih ... waduhh ... jam 3 baru balik umah ... rajin nye keje ... sib baik masuk keje jam 9 ... aku ? macam biasa gak ... sambil pejam mata .. sambil cakap .. hahah tah ape aku merepek meraban malam tadi tak tau la ... kul 4.30 baru tido balik .. tapi kena bangun n pasang charger hp ..

2nd  chapter ...
semalam .. aku happy .. sbbnye si dia dah mula cakap ngan aku balik .. walau 2-3 kerat ... aku tak sanggup hidup kalau ada orang membenci aku ... rasa macam teruknye la aku ni ... serius ... aku terfikirkan dia petang semalam ... rasa bersalah pulak pasal statement jantung jatuh ke lantai di facebook n YM aku ... marah betul dia ... siap dia hilight .. abis dia tu siapa dengan aku ?? ...
siapa pulak aku bagi dia ek ????

3rd Chapter ...
suppose aku dari semalam kena g ibu pejabat di jalan tun razak sana nun ... actually pompuan tu yg ajak aku pegi sana temankan dia .. sbb nak kena brief program kitorang tu ... maklumat tu aku yg buat ... tapi takkan la dia tak reti nak terangkan ... skang ni persoalannya .. siapa yg lebih lama keje kat sini ?? aku ke dia ?? sape bos ? aku ke dia ?? suppose she must know almost everything kan ?? hmmm tak tau la aku .. pegi je la .. hahah satu agi .. sbbnye .. aku nak tengok .. dia nak cakap ape pasal laporan tu ... biasanya dia akan mengaku je keje-keje tu dia yg buat ... dengan selamber n takde perasaannye ..
 muahahaha .. what to do. makan ulam ngan budu ... lantak ko la labuu ...

100% aku yg buat ... dia kata ada ubah sikit .. tapi aku tak nampak lak ape dia dah buat .. ok lah .. kasik chance ...95% aku buat .. hahahah ... leh aku guna ayat SKT dia ke ?? ... ITU PUN DAH KIRA BANYAK TAUUUU!!! ..
pheww ... 68 banyak ke ? sama macam orang tak buat keje ... cessss

soo yg aku nak cakap ni bukan pasal laporan .. tapi kenderaan . alahai .. dia cakap nak uruskan .. tapi dah 2 hari .. tak dapat agi .. dia kata kenderaan takde ... wah .. kronik nye ... lantak laa .. takkan semua aku nak kena handle kan ? melambak lagi keje aku nak kena buat ... sooo just iggy ... nak tengok je .. bila dia leh dapat kenderaan tu ...

~ It'S OnLy Me ~
 weeee

2 ulasan:

azhariahzuber berkata...

hish sapa lah rajin keje sampai pukul 3 tu ek..hehehe..tak kose aku

JijahJambu@Jj berkata...

kalau dah kena bertugas ... saya yang menurut perintah la alfa .. jijah pun selalu kena cenggitu ... tapi bila ingat balik ... memang seronok

Dah Follow Jijah ???

Dah Follow Jijah ???
har..har har ... sabo je laa serindit ni tauu ... dia cakap meh nak kasik jijah femess ... ramai follower dalam sekelip mata ...hahaha ni lah dia kasik ... ahaks ...lawak la ko serindit oittt ...tak tahann ... 30058 follower ...perghhhhh ... kejong Jijah japs ... ahaks .. thanks buddy ;) ..wink .. wink .. click je kat sebelah atas tu kalo nak follow ...

Jijah Ohh Jijah

Daisypath Anniversary tickers

Seiring & sejalan ...

Daisypath Anniversary tickers

Me & Vicky