keep on moving babeh ...

Happy Browsing Allz .. click my nuff nuff too ok ;) ..and ... please come again next time ...P/S: Let me know if i forgot to follow u back ok ..

Isnin, 5 Julai 2010

SHE-MALE

 ops ... ni ape yg jijah nampak petang semalam laa ... tak tau aa dia kena kezutan budaya ke ? kezutan stylo ke ape ...yg pasti ....
shes wearing tudung n baju t yang panjang lengannye ... atas memang ayu abisss ..menutup aurat yg sepatutnya ... tapi bila sampai bawah ...

hikssssssss ... pakai suar fit paras lutut ??? ... alamak ... comfuse jap aku .. kira aurat separuh separuh la kot ... atas SHE .. bawah MALE ...hehehe suar dah le ketat abess ... baju paras pungkoq jer ... hehehe aku ngan vicky semalam nengok je laa .. mmm memacam manusia ni ...

tapiiiiiiiiii ... sebagai memenuhi hasrat aku untuk tidak berfikiran negatif .... anggap je dia pi tandas tadi .. dah tu lupe nak turunkan suar dia balik .. tu yg separuh je paras lutut tuu ....

p.s : lantak ko la labuuu ...



~ It'S OnLy Me ~

weeee

1 ulasan:

peaNut berkata...

bgs tul la anggapan kak jijah tu...huhu..anggap je la cmtu kan..dia terlupe nk turunkan seluar dia tu...siannn dia..

hmmm .. soo ...

Dah Follow Jijah ???

Dah Follow Jijah ???
har..har har ... sabo je laa serindit ni tauu ... dia cakap meh nak kasik jijah femess ... ramai follower dalam sekelip mata ...hahaha ni lah dia kasik ... ahaks ...lawak la ko serindit oittt ...tak tahann ... 30058 follower ...perghhhhh ... kejong Jijah japs ... ahaks .. thanks buddy ;) ..wink .. wink .. click je kat sebelah atas tu kalo nak follow ...

Jijah Ohh Jijah

Daisypath Anniversary tickers

Seiring & sejalan ...

Daisypath Anniversary tickers

Me & Vicky