keep on moving babeh ...

Happy Browsing Allz .. click my nuff nuff too ok ;) ..and ... please come again next time ...P/S: Let me know if i forgot to follow u back ok ..

Jumaat, 16 Julai 2010

Syukur ...

Alhamdulillah ... pagi ni ... belum melangkah masuk lif lagi .. aku di maklumkan bahawa tapisan keselamatan aku dah di luluskan ... soo segalanya telah selesai dan hanya menanti pengesahan jawatan ... kali ni aku agak ketinggalan dengan yang lelain ... atas beberapa faktor ... yang berpunca dari aku sendiri ...

1. masa exam JPA .. aku salah duduk kat barisan lain ... semata sbb aku lambat n dah gabra semacam .. slamber kodoks duduk seblah kawan aku ... dah la time peksa selamba badaks lak makan coklat (utk tenangkan perasaan) ... makan beskot laaa (lapo siot .. peksa 3 jam) ... letis tangan menjawab ... then masa keluar keputusan .. satu paper lulus .. satu paper (tidak hadir) haik ??? soo buat surat n memacam lah .. akhirnya dapat gak laa cari paper aku tu n keputusannya ... lulusss .. one shoot jer ... alhamdulillah ...

2. punya la banyak keje .. sampai aku mengabaikan keperluan aku sendiri ... dah 2 years lepas semua kursus n peperiksaan selesai .. baru aku pahsan .. aku tak buat agi tapisan keselamatan .. oo yeah .. n aku janji (tah bpe kali janji dah ni aku pun tak ingat)

sooo .. semua dah selesai ... lega sangat ..syukur alhamdulillah ...

~ It'S OnLy Me ~
 weeee

4 ulasan:

azhariahzuber berkata...

sy dah buat tapisan keselamataqn...cuma tak update harta je lagi..hehe cam banyak sgt jeh cr ckp

hans berkata...

alhamdulillah

p/s : Review Film : Mantra Filem Seram Paling Terbaik Keluaran Metrowealth?

JijahJambu@Jj berkata...

Alfa - hehehe saya gak senang .. semua tiada .. pagi ni kena masuk maklumat lam hrmis lak .. slow kebabai server .. letis menunggu

JijahJambu@Jj berkata...

Hans ... citer hantu Malaysia yg berjaya menyeramkan jijah setakat ni SANTAU .... nak kena nengok citer ni lak ...

Dah Follow Jijah ???

Dah Follow Jijah ???
har..har har ... sabo je laa serindit ni tauu ... dia cakap meh nak kasik jijah femess ... ramai follower dalam sekelip mata ...hahaha ni lah dia kasik ... ahaks ...lawak la ko serindit oittt ...tak tahann ... 30058 follower ...perghhhhh ... kejong Jijah japs ... ahaks .. thanks buddy ;) ..wink .. wink .. click je kat sebelah atas tu kalo nak follow ...

Jijah Ohh Jijah

Daisypath Anniversary tickers

Seiring & sejalan ...

Daisypath Anniversary tickers

Me & Vicky