keep on moving babeh ...

Happy Browsing Allz .. click my nuff nuff too ok ;) ..and ... please come again next time ...P/S: Let me know if i forgot to follow u back ok ..

Khamis, 29 Julai 2010

Terapi lintah ... erk

 Isk .. korang takot lintah tak ?? jijah geli geleman lerr ...tak tau laa ngape..makin tua ni .. makin tambah geli lakk  ... tambah lagi kalo nengok dia nye badan berketak ketak tu ... haduuuuuuu ... jgn kata lintah .. pacat pun jijah serammmzz.. ni gambo salah sorang geng kat opis ... berani nye dia buat terapi lintah ni ... kalo jijah leee .. tolong laaa pensankan jijah duluuu ....
haduuuuuuu ... tak kuasa makkk .... korang nengok la tu ... sampai bulat dia ..... oh tidakkkkkkkk ..



bila ingat pasal ni .. teringat masa kat kekecik lak ... takde la pulak aku geli geleman macam ni .. selambe je jalan kat batas sawah padi .. nengok lintah ni berenang menuju kat bebudak pun biasa jerrr ... tapi sekarang .. maaf la yee .. idok leee temannn ....


~ It'S OnLy Me ~



weeee

1 ulasan:

nurayunni berkata...

geli tgok pic tue..

hmmm .. soo ...

Dah Follow Jijah ???

Dah Follow Jijah ???
har..har har ... sabo je laa serindit ni tauu ... dia cakap meh nak kasik jijah femess ... ramai follower dalam sekelip mata ...hahaha ni lah dia kasik ... ahaks ...lawak la ko serindit oittt ...tak tahann ... 30058 follower ...perghhhhh ... kejong Jijah japs ... ahaks .. thanks buddy ;) ..wink .. wink .. click je kat sebelah atas tu kalo nak follow ...

Jijah Ohh Jijah

Daisypath Anniversary tickers

Seiring & sejalan ...

Daisypath Anniversary tickers

Me & Vicky