keep on moving babeh ...

Happy Browsing Allz .. click my nuff nuff too ok ;) ..and ... please come again next time ...P/S: Let me know if i forgot to follow u back ok ..

Jumaat, 9 Julai 2010

timun ohh timun ..

 Alhamdulillah .. kenyang sudah ... harini tak tau apasal ... aku lalu kat kedai akak ni ...aku nampak kat tempat buat rojak dia ... ada Timun batang ni ... nampak best sangat   .. terliur koo .. macam la best sangat timun batang tu kalo makan ngan nasik pepanas .. ...

soo aku ambik nasik ... takde lauk lain .. ambik je ayam yg keras ni .. bahagian dada lak tu ... tak best ... aku suka bahagian tight ... atas sikit pada paha tu ...  hehe sbb banyak isi ... tulang dia seketul je dalam tu ...

soo masa letak pinggan kat kaunter .. aku pun buat la muka slamber badaks n cakap ...

aku : Kak ... timun ni nampak best laa .. mesti sedap kalo makan ngan nasik pepanas ni ... 
akak : oooo untuk amie .. ape saja pun boleh ... (sambil tangan dia capai timun lain yg kaler ijau tua )
aku : kak ... tapi yg ni nampak lagi best kak .. sambil tunjuk timun yg aku nampak best tu .... 
akak : oo yer ?? boleh ... boleh .... takde masalah ....


nah koooooo ... separuh batang tu dia kerat ... belah 4 n letak kat pinggan aku ...
alamak ... banyak noo lauk sampingan aku .... timun setengah batang ... saki baki nenas gulai ikan masin (4 hiris ke pun) ... tauhu telur 1/2 ... ayam lagi ...heheheh haruuuuu ...

bab air lak  ..aku  rasa nak yang masam masam sikit ... soo aku order air  Terbaik dari ladang kaler hijau Special .. hahaha saspen jer .. padahal ... sunquick Nenas special .. dalam dia ada asam boi sama limau kasturi ... hehehe .... sodapppp hingga ke titisan akhir ...

untuk desert ... Troufle .. sedap nye ... tapi kalo dapat tiramisu .. mesti lagi gempak kan ... wahhhhhh .. harus singgah sicret petang ni .... nyam nyammmmmm
 layan je la ... kalo terliur .. sila datang ke presint 2 K ...


~ It'S OnLy Me ~
weeee

6 ulasan:

Mek Rose berkata...

ya ampun jijah..dahla den poser ni..gullpppp

Chekpid berkata...

amboi....asyik crite pasal makanan jek...ko leh joint program jln2 cari makan ni :)

Umialya berkata...

erm, kemain byk lg jijah mkn.. x takut gemooook ke?. maaf, soklan sensitif dr. akak

JijahJambu@Jj berkata...

hehehe sori rose ...

JijahJambu@Jj berkata...

fidah .. kebetulan meh ... tapi kalo dorang nak aku jadi hose jalan jalan n makan makan .. aku no halll.. suka makan maaa

JijahJambu@Jj berkata...

Umialya >>> jijah memang menten gebu dari kecik ...

Dah Follow Jijah ???

Dah Follow Jijah ???
har..har har ... sabo je laa serindit ni tauu ... dia cakap meh nak kasik jijah femess ... ramai follower dalam sekelip mata ...hahaha ni lah dia kasik ... ahaks ...lawak la ko serindit oittt ...tak tahann ... 30058 follower ...perghhhhh ... kejong Jijah japs ... ahaks .. thanks buddy ;) ..wink .. wink .. click je kat sebelah atas tu kalo nak follow ...

Jijah Ohh Jijah

Daisypath Anniversary tickers

Seiring & sejalan ...

Daisypath Anniversary tickers

Me & Vicky