keep on moving babeh ...

Happy Browsing Allz .. click my nuff nuff too ok ;) ..and ... please come again next time ...P/S: Let me know if i forgot to follow u back ok ..

Sabtu, 29 Januari 2011

friend & 6th sence

 Kalo korang ingat aku penah cerita yg aku ada kawan rapat yg ada 6th sence ngan aku tu ... dulu dia studi di UK and now dia dah balik Malaysia ...
suddently lepas dia balik ke Malaysia .. memang dia senyap sepi ... kekadang aku kasik sms pun dia tak balas ... and ym pun jarang dah bukak ... i wonder why ...

 tapi takpe la .. kite jgn sangka buruk ... maybe dia kelamkabut nak sesuaikan diri semula dengan rutin seharian macam dulu ... atau ape ape je la alasan dia kan ...
sooo semalam masa aku dok study lah konon ... ternampak la ID dia di YM ... n tetiba teringat lak dedolu .. selalu sms ngan dia ... siang malam pagi petang ... dok sembang kat YM siang malam .. rindu lak tetiba waktu waktu itu ... bukan ape pun .. sekadar bersembang ... ada juga kawan nak mengadu and bergelak ketawa ... boleh cerita ape saja yg terlintas di kepala ... and boleh juga berkongsi kedukaan atau kerisauan yang bersarang di otak ...

well ... pagi ni .. dekat nak jam 8 aku sedar macam biasa ... n kebetulan lak .. masuk sms dia ... huh ?? pelik ... setelah berbulan bulan yang melangkau tahun aku tidak sms n borak ngan dia .. alih alih pagi ni dia sms ..
hehehe .. ape dia dapat rasa ke yg aku teringat kat dia semalam ... bila aku cerita .. dia gelak je ...

agaknye la kan ?? atau kebetulan je ... tapi most of the time .. memang berlaku macam ni ... bila aku ingat je .. dia ada la sampai jap lagi dia nye sms atau call atau YM .... and satu agi ..kalo instinct tu rasa semacam jer ... betul seperti apa yg di rasa ... tak kira laa dia atau aku ... biasanya orang kata 6th sence ni utk orang yg rapat aje kan ??/ macam ibu n anak ... adik beradik ... couple @ husband n wife ... soo boleh tambah satu lagi ... best friend ;) ... heheh ape pun ... aku happy sebab dia sihat wal afiat and happy dengan keluarga tercinta ....

hahah yg tak best nye .. aku je la ... still the same old amie ... or mungkin ada berubah sikit ahh .. hehehe tipu kalo takdak perubahan ye dakk ?? ada ... cumanya ... lambat sikit perjalanannya ... hiks ...

korang ada ke kes 6th sence macam ni?

~ It'S OnLy Me ~
weeee

Tiada ulasan:

Dah Follow Jijah ???

Dah Follow Jijah ???
har..har har ... sabo je laa serindit ni tauu ... dia cakap meh nak kasik jijah femess ... ramai follower dalam sekelip mata ...hahaha ni lah dia kasik ... ahaks ...lawak la ko serindit oittt ...tak tahann ... 30058 follower ...perghhhhh ... kejong Jijah japs ... ahaks .. thanks buddy ;) ..wink .. wink .. click je kat sebelah atas tu kalo nak follow ...

Jijah Ohh Jijah

Daisypath Anniversary tickers

Seiring & sejalan ...

Daisypath Anniversary tickers

Me & Vicky