keep on moving babeh ...

Happy Browsing Allz .. click my nuff nuff too ok ;) ..and ... please come again next time ...P/S: Let me know if i forgot to follow u back ok ..

Ahad, 30 Januari 2011

Kakak n adik

 hikss... kakak n adik ... sama je pesen tidonyer .... agaknye tak selesa bernafas .. hidung sumbat ...

~ It'S OnLy Me ~
weeee

4 ulasan:

Panglima Muda berkata...

jijah, anak anak adalah penghibur hati

Jijahh @ f.k berkata...

a ah ... vomel n sweet jer

Anaklaut berkata...

Org tua2 kata anadai tidu mcm ni byk cacing dalam perut...entah la..tul ke tak,tiada kajian saintifik dilakukan tp kn...ble makan je ubat cacing elok lak dia tdr.munasabah gak kn.

Jijahh @ f.k berkata...

kalau kakak tu boleh la makan ubat cacing .. adik tu kecik lagi .. baru 5 bln .. agaknye depa selsema tu .. jadinya posisi paling best menonggeng la kot .. heheh

hmmm .. soo ...

Dah Follow Jijah ???

Dah Follow Jijah ???
har..har har ... sabo je laa serindit ni tauu ... dia cakap meh nak kasik jijah femess ... ramai follower dalam sekelip mata ...hahaha ni lah dia kasik ... ahaks ...lawak la ko serindit oittt ...tak tahann ... 30058 follower ...perghhhhh ... kejong Jijah japs ... ahaks .. thanks buddy ;) ..wink .. wink .. click je kat sebelah atas tu kalo nak follow ...

Jijah Ohh Jijah

Daisypath Anniversary tickers

Seiring & sejalan ...

Daisypath Anniversary tickers

Me & Vicky