keep on moving babeh ...

Happy Browsing Allz .. click my nuff nuff too ok ;) ..and ... please come again next time ...P/S: Let me know if i forgot to follow u back ok ..

Ahad, 10 April 2011

nak pegi ke tak ??

hmmm ... esok ada program sehari bersama pengurusan fpm ... sampai 2-3 kali dorang sms pasal program tu .. ape kesss... tadi ptg sekali lagi aku dapat sms tu .. soo in the end aku check ...

ok ... esok ada halatuju program ni ... then part paling menarik adalah ... cara menjawab soalan peperiksaan .. wahhh sedang elok nak peksa final ni ... soo boleh la ambik tips menarik ... harapnya dapat tingkatkan lagi prestasi aku macam sem lepas ...
last sem nye keputusan ..... hiks 

ape yang penting sekarang is .. kena menten and kalo boleh tingkatkan lagi .. cukup la sekali je sejarah "lady GAGA" tu ... perit giler nak up kan balik aku nye CGPA tu ... skang ni pun aku lom cukup puas hati ... hahaha lagi lama lagi malas lak rasa ... ya ampunn .. susahnye nak motivate diri ni ha ....makin berkarat dah otak aku ni agaknye ...

tapi masa tu aku memang struggle ... dengan kerja yang haru biru ... dengan peperiksaan memacam utk hal pengesahan jawatan aku ... n at the same time exam final .. ape pun aku bersyukur ... aku lulus sekali rap jer peksa untuk jawatan tu .. n dapat tebus balik next sem tu...

walau ape pun .. memabaca itu perkara paling penting ...kalo tak membaca .. masakan ada idea ape nak jawab ... kalo sekali baca tak paham .. baca lagi .... baca lagi ... dan lagi ... sampai laa saatnye ko dah puas atau dah berputus asa (means dah over load)

soo peksa dah sangat sangat dekat ... this is the last week to relax ... n pesanan utk aku ..

1. kurangkan stress di office ...
2. kurangkan nengok tv n pc ...
3. kurangkan makan .. (kalo lebih makan cepat ngantuk)
4. balik awal dari office atau teruskan mentelaah di office (suasana lebih aman sikit)
5. tidur secukupnya ....
6. kurangkan leisure @ berpoya-poya
7. dan apa apa yang perlu ...

GOOD LUCK FOR ALL MY FRIEND N U GUYS ALSO FOR ME ...

tadi siang ada kelas .... esok pegi seminar lak ... huuuuuuuuu dah dua minggu aku tak ada hujung minggu .... hmmm letissss...

bila aku citer ngan dia pasal aku nye keputusan kat atas tu ... slamber badak dia jawab .... DAH CUKUP BAIK KE KEPUTUSAN TU???
herk ... rasa macam berderau darah aku ni .... takmo dah share ngan dia apa apa ....

~ It'S OnLy Me ~
weeee

5 ulasan:

Granny Hani berkata...

good luck dear.

Redbloodsnow berkata...

good luck kak jijah! zie doakan akak did GREAT time peksa nnti :)

azhariahzuber berkata...

gud luckkk

Oasis berkata...

jijah boleh buat yang terbaik. Chaiyok chaiyok...Gud luck k.

Yana Kama berkata...

Good luck Jijah..Do ur best!

Dah Follow Jijah ???

Dah Follow Jijah ???
har..har har ... sabo je laa serindit ni tauu ... dia cakap meh nak kasik jijah femess ... ramai follower dalam sekelip mata ...hahaha ni lah dia kasik ... ahaks ...lawak la ko serindit oittt ...tak tahann ... 30058 follower ...perghhhhh ... kejong Jijah japs ... ahaks .. thanks buddy ;) ..wink .. wink .. click je kat sebelah atas tu kalo nak follow ...

Jijah Ohh Jijah

Daisypath Anniversary tickers

Seiring & sejalan ...

Daisypath Anniversary tickers

Me & Vicky