keep on moving babeh ...

Happy Browsing Allz .. click my nuff nuff too ok ;) ..and ... please come again next time ...P/S: Let me know if i forgot to follow u back ok ..

Jumaat, 22 April 2011

rabak ...

harini bangun lewat ... tutup alarm hp macam biasa 5.30 ... tapi aku bangun 6.30 hehehe kelamkabut ... rasa malazzz jer ... kalo boleh rasa macam nak ambik cuti je arini .. nak tidoooo puas puas kat umah ...

semalam aku sampai umah jam 12 lebih ... rehat sejuk badan kat bawah sambil makan malam ...then baru naik basah badan ... tidoooo ... tu pun dah jam 2.30 pagi .... kes tak cukup tido .... bawak kete pun dah macam orang mamai jer ... follow je lori tu ha ... harini cepat cerah ... biasa aku dengar motivasi pagi tu .. masih gelap .. tapi arini dah macam jam 7 lebih ... soo lagi la buat aku cuak ... serius ... drive dalam keadaan mengantuk giler ..

 harini nak menyiapkan paperwork ... lagi la buat aku sleepy .. otak penat .... tengahari karang aku nak tidooo ... tak kira ahhh ...
sekarang : BERTAHAN JIJAH .... BERTAHANNNN .... kalo kronik sangat nanti aku pasang je lagu tamil ... hahahah layan VIJAY  ....

~ It'S OnLy Me ~
weeee

1 ulasan:

Panglima Muda berkata...

lama tak jumpa jah... apa kabo

hmmm .. soo ...

Dah Follow Jijah ???

Dah Follow Jijah ???
har..har har ... sabo je laa serindit ni tauu ... dia cakap meh nak kasik jijah femess ... ramai follower dalam sekelip mata ...hahaha ni lah dia kasik ... ahaks ...lawak la ko serindit oittt ...tak tahann ... 30058 follower ...perghhhhh ... kejong Jijah japs ... ahaks .. thanks buddy ;) ..wink .. wink .. click je kat sebelah atas tu kalo nak follow ...

Jijah Ohh Jijah

Daisypath Anniversary tickers

Seiring & sejalan ...

Daisypath Anniversary tickers

Me & Vicky