keep on moving babeh ...

Happy Browsing Allz .. click my nuff nuff too ok ;) ..and ... please come again next time ...P/S: Let me know if i forgot to follow u back ok ..

Jumaat, 10 Jun 2011

cemano nak buek lagi??

Ok..dari semalam aku tak tenang ... aku tak puas hati ... episod gembira keluar makan bersama si dia ..bertukar panas ... semua gara gara aku tersalah ID ... mati mati aku ingat kawan aku di Jepun tu ... rupanya si aweks tu ... ahhhhhhhh .... KANTOIIIIIIIIIIII!!! ...

Rahsia yang aku pegang hampir 4 tahun .. pecah terus ... tak mampu di bendung lagi ... dan aku juga sebenarnya tak mampu untuk merahsiakan lagi .... ok .. aku tak sanggup nak tengok depa punya drama ... depa punya adegan pentas ... depa punya aksi di taman ..aksi PANAAAAAAAAASSSS ..... okehhh ... enough is enough

aku ambik keputusan untuk pecahkan lobang n bermakna mengaku bersalah atas kesalahan yang bukan bermula dari aku ... dan seperti yang aku jangka ... mmmm its like what i predict!! ..

hari ni .... THE BLAME IS ON ME .....
aku nengok status dia ... Y shes doing this to me ?? 
 sooo aku terasa .... SHES tu aku Kerrrr?? ...
nak tanya .. aku tak berani .... aku takmo kucar-kacirkan lagi masalah yang ada serta menambah minyak yang ada kat dia ... biar depa berdua selesaikan masalah yang depa cari OKEH.....

masa aku memula hadapi masalah ni ... seminggu aku ambik masa untuk berfikir dan bertenang ... aku tahu jawapannya satu jer ... masalahnya datang dari satu sumber je ... bukan dia tak tahu .. dan bukan dia tak pernah di maklumkan .... bukannye dia tak pernah di beri peringatan... tak ingat ke ??

when problem arise between 2 woman and 1 man ... the blame is always goes to woman ... Y it must be like that ? owh .. come on ... the main actor is HIM ... we are always the extra character who make the story more alive and interesting .... hate when have to face this chapter

 patutnya tanya lah soalan tu kat DIA !!! ... takpe laa .. bersabar untuk sedikit masa lagi .... tunggu dia cool ..

salah ke aku buat cenggitu? salah aku sebab mendiamkan diri ...  itupun sbb aku tak mahu dia rasa apa yang aku rasa pada waktu itu ... dan aku cuba menyelesaikan semua ... yang tak pernah ada jalan penyelesaian dan tak mahu di selesaikan ... apa lagi aku boleh buat ??

fikirlah ape yg ko nak fikir ... aku dah PENAT!!!

~ It'S OnLy Me ~
weeee

3 ulasan:

hani@debumelukut berkata...

Don't worry..Tuhan bersama org yg benar..Apa pun tanggapan org, kalau kita tak buat salah, kebenaran berpihak kepada kita..

Jijahh @ f.k berkata...

Terima kasih hani :-*

Redbloodsnow berkata...

takpe lah kak jie...bukannya akak sengaja buat gitu. pape pun, padanlah muka dia..kehkehkeh.

akak sbr je ek. buat derk je taw. biar la...

hmmm .. soo ...

Dah Follow Jijah ???

Dah Follow Jijah ???
har..har har ... sabo je laa serindit ni tauu ... dia cakap meh nak kasik jijah femess ... ramai follower dalam sekelip mata ...hahaha ni lah dia kasik ... ahaks ...lawak la ko serindit oittt ...tak tahann ... 30058 follower ...perghhhhh ... kejong Jijah japs ... ahaks .. thanks buddy ;) ..wink .. wink .. click je kat sebelah atas tu kalo nak follow ...

Jijah Ohh Jijah

Daisypath Anniversary tickers

Seiring & sejalan ...

Daisypath Anniversary tickers

Me & Vicky