keep on moving babeh ...

Happy Browsing Allz .. click my nuff nuff too ok ;) ..and ... please come again next time ...P/S: Let me know if i forgot to follow u back ok ..

Khamis, 9 Jun 2011

kerana dia ...

engkau dan aku ..
tiada siapa yang miliki ...
dia tetap bersuka ria ..
walau bukan dengan kita ...


tapi aku tetap yakini ...
yang tertulis sejak azali ...
pasti akan terjadi ...
semalam atau hari ini ... pasti

apa yg kau rasa hari ini ...
sama seperti yang aku lalui ..
dari dahulu hingga kini ...
masih sama apa yang aku rasai ...



berikan kekuatan untuk ku ...
mengharungi segala ...
walau payah begitu rupa ..
akan ku cuba ...

hanya satu ku pinta ...
fahami jiwa yang terluka ..
kerana nasib kita serupa ...
hanya kerana dia ...

Maafkan aku ....


09 June 2011
5.15pm
Putrajaya ...

~ It'S OnLy Me ~
weeee

Tiada ulasan:

hmmm .. soo ...

Dah Follow Jijah ???

Dah Follow Jijah ???
har..har har ... sabo je laa serindit ni tauu ... dia cakap meh nak kasik jijah femess ... ramai follower dalam sekelip mata ...hahaha ni lah dia kasik ... ahaks ...lawak la ko serindit oittt ...tak tahann ... 30058 follower ...perghhhhh ... kejong Jijah japs ... ahaks .. thanks buddy ;) ..wink .. wink .. click je kat sebelah atas tu kalo nak follow ...

Jijah Ohh Jijah

Daisypath Anniversary tickers

Seiring & sejalan ...

Daisypath Anniversary tickers

Me & Vicky