keep on moving babeh ...

Happy Browsing Allz .. click my nuff nuff too ok ;) ..and ... please come again next time ...P/S: Let me know if i forgot to follow u back ok ..

Sabtu, 18 Jun 2011

manusia ke ape ??

aku rasa macam pernah dengar je pasal manusia yg memakan haiwan tapi specis yg kita bela buat binatang kesayangan laa .. kat malaysia pun ada aritu bising sekejap pasal kehilangan anjing n kucing di satu daerah ... soo..aku rasa .. mungkin juga dah jadi arwah semua haiwan tu ... dimakan dek manusia ...

semalam kesahnye ..sblm aku tido .. aku on intenet dari HP .. soo nampak la pulak berita di yahoo home tu ... kesah pompuan bakar anak anjing HIDUP-HIDUP ... uhhh ... ini siapa lagi tak berhati perut ... dahtu ramai lak menengoknyer ... kalo yer pun .. kasik mati laa itu anak anjing dulu maa ... suffer betol ..

nak baca lebih lanjut ... layari >>> Manusia Kejam

ngeri wehh .. sib baik gambar still aje kann ... kalo ada video ... ahhh mimpi ngeri .... tapi aku penah nengok video kat youtube ... manusia kena bakar hidup hidup .. rasanya mungkin pergaduhan kaum ke ape .. ngeri wehh ... tergolek golek orang tu .. lelaki .. pompuan .. dengan kena sepak terajang ... dengan bako api lagik .. huuu ... mintak dijauhkan lerrr ....

berbalik citer tadi ... kekadang bila nengok anjing n kucing berkeliaran dan gila gila mengejar orang .. seriau gak rasa ... kang tak pepasal di gesel dek anjing .. nak kena samak la pulak dahh ... atau di kejar sekumpulan anjing giler ... huuu ngeri beb ... aku dah kena dulu masa kekecik ... tapi silap aku gak la sbb tak dengar kata ibu .. kan dah kenaaa .... masa tu kat selayang .. kawasan masih banyak dalam pembinaan .. soo anjing liar memang banyak .. maybe dah di takdirkan aku laa mangsanye pada hari itu ... nahh .. abis kepala lutut aku 2 belah di sagat jalan ... n aku rasa anjing anjing tu tak sempat nak membaham aku ... nasib laaa ada orang cina jual ice-cream atas motor yg selamatkan ... heheh balik kena marah ngan mak lagi ... haa padan muka aku ...


~ It'S OnLy Me ~
weeee

Tiada ulasan:

Dah Follow Jijah ???

Dah Follow Jijah ???
har..har har ... sabo je laa serindit ni tauu ... dia cakap meh nak kasik jijah femess ... ramai follower dalam sekelip mata ...hahaha ni lah dia kasik ... ahaks ...lawak la ko serindit oittt ...tak tahann ... 30058 follower ...perghhhhh ... kejong Jijah japs ... ahaks .. thanks buddy ;) ..wink .. wink .. click je kat sebelah atas tu kalo nak follow ...

Jijah Ohh Jijah

Daisypath Anniversary tickers

Seiring & sejalan ...

Daisypath Anniversary tickers

Me & Vicky