keep on moving babeh ...

Happy Browsing Allz .. click my nuff nuff too ok ;) ..and ... please come again next time ...P/S: Let me know if i forgot to follow u back ok ..

Khamis, 18 Ogos 2011

ape perasaan??

 aku dengan seseorang .... aku tak pasti adakah perasaan aku yg kacau bilau .. atau something wrong somewhere...

1st day ... petang kami pergi ke pasar ramadhan ... aku temankan je sbb aku nak keluar berbuka dengan kawan ... soo ....
aku dan dia beli buah ... mix fruits n jack fruit 2 pack ...
dia beli kuih n murtabak ...
dia beli mee goreng ...
then kami beli nasik putih 2 bungkus .. ikan bakar sekor agak besar  ... n minuman panas ...
balik hotel ... aku keluar berbuka dengan kawan ... tapi makan sikit je ...
soo balik hotel aku nak makan laa nasi putih tadi ...
soo aku tengok ....
 murtabak goreng dah tinggal kulit je .. bahagian isi kat tengah semua dah di makan ..
tinggal jack fruit je.. 1 pack tu semua dah selesai ...

ada dua bungkusan plastik yg telah di asingkan .. satu letak kat tempat beg aku ...satu dekat beg dia  ...
dekat beg aku ... aku buka ada nasi putih je ...
tempat dia .... satu bungkusan plastik lagi ada mee goreng dia ... ada nasi sebungkus .. n ada ikan yg tinggal separuh ....

sooo ... tetiba aku terfikir ... patut ke aku makan nasik kosong tu? .. patut ke aku ambik ikan tu sedangkan dia dah siap asingkan makanan untuk dia ... (mee goreng + nasi + ikan bakar ) ... n ..dah letak asing kat tempat dia ??

hmm ... maaf ye nasik .. aku tak dapat nak makan ko malam tu ... nasik kosong je ... kalau kedai masih buka .. boleh gak aku beli lauk utk aku makan dengan nasi tu ... tapi aku rasa kecik hati juga bila orang buat kat aku macam tu....  mujur juga aku beli air susu segar dan kurma ... dapat juga aku bersahur pagi tu .... Alhamdulillah

~ It'S OnLy Me ~
weeee

Tiada ulasan:

hmmm .. soo ...

Dah Follow Jijah ???

Dah Follow Jijah ???
har..har har ... sabo je laa serindit ni tauu ... dia cakap meh nak kasik jijah femess ... ramai follower dalam sekelip mata ...hahaha ni lah dia kasik ... ahaks ...lawak la ko serindit oittt ...tak tahann ... 30058 follower ...perghhhhh ... kejong Jijah japs ... ahaks .. thanks buddy ;) ..wink .. wink .. click je kat sebelah atas tu kalo nak follow ...

Jijah Ohh Jijah

Daisypath Anniversary tickers

Seiring & sejalan ...

Daisypath Anniversary tickers

Me & Vicky