keep on moving babeh ...

Happy Browsing Allz .. click my nuff nuff too ok ;) ..and ... please come again next time ...P/S: Let me know if i forgot to follow u back ok ..

Jumaat, 26 Ogos 2011

Balik Raya ...

 Owh .. harini aku masih di office ... cadang nak balik raya hari ni .. tunda esok ... harapnya esok tak la sebok sangat jalan .. insyaallah .. kalau diberi kekuatan .. aku akan gerak lepas sahur .. sebabnye .. nak tunggu adik aku gerak gak ... semalam kereta dia buat hal lak .. nampaknye .. kereta dia nak kena service ah ... pandai la ejasss ... janji dapat balik kampung ...

beg macam biasa .. last minute baru aku pack ... semalam dah selesai laundry ... soo arini leh la kemas kemas apa apa yang patut ... Dugaan betul tadi pagi .. nak bangun sahur ... 5 minit lagi jam 5 aku dah sedar .. soo masa jam berbunyi tu .. aku masih duduk atas katil terpisat pisat sambil menggeliat ... rasa malas sangat .. letih .. tapiiiiii ... itu lah sebenarnya cabaran ... yg lelain takmo bangun macam biasa .. soo aku bangun sendiri .. masak sendiri .. makan pun sendiri .. wahh ... banyak senang ... wat nasik goreng jerrr .. cepat .. sedap .. kenyang ... hari hari pun nasik goreng ... tapi versi lain lain aaa ..

kuih muih ... diam tak diam .. banyak dah jugak .. ada yg aku dapat dari negeri .. ada juga yg aku beli ..hahaha banyak beli dari yg dapat nyer ... punya tak sabar nak raya ... dah ngap sesikit .. heheh kira QC la .. yg sedap .. leh la letak .. kalo tak sedap ?? tak sampai ati nak letak lam balang ... tak baik jugak nak membazir-bazir .. telan gak le ... (sbb tu aku kurengg sikit nak beli kuih kalo tak rasa dulu ... rupa cantik .. rasa hampes .. feeling down lerr .. ) ...

untuk mengelakkan kesulitan bershopping last minute untuk raya .. aku rasa macam nak shopping barang kat sini jer .. tapi nengok la cemana ... membayangkan jem jalan menuju ke KB .. buat aku serabut perut jerr .. tak suka jemm nih ... nengok aaa cemana ...
ok ah ... bagi yg balik kampung hari ni .... aku doakan moga perjalanan korang selamat ... semoga berbahagia bersama keluarga tersayang .... Selamat Hari Raya ... :)


~ It'S OnLy Me ~ weeee

1 ulasan:

Unknown berkata...

sekejap rasanya dah nak raya kan?
hati2 balik kampung =)

Dah Follow Jijah ???

Dah Follow Jijah ???
har..har har ... sabo je laa serindit ni tauu ... dia cakap meh nak kasik jijah femess ... ramai follower dalam sekelip mata ...hahaha ni lah dia kasik ... ahaks ...lawak la ko serindit oittt ...tak tahann ... 30058 follower ...perghhhhh ... kejong Jijah japs ... ahaks .. thanks buddy ;) ..wink .. wink .. click je kat sebelah atas tu kalo nak follow ...

Jijah Ohh Jijah

Daisypath Anniversary tickers

Seiring & sejalan ...

Daisypath Anniversary tickers

Me & Vicky