keep on moving babeh ...

Happy Browsing Allz .. click my nuff nuff too ok ;) ..and ... please come again next time ...P/S: Let me know if i forgot to follow u back ok ..

Selasa, 16 Ogos 2011

Memacam hal la pulak

Sekali ni semua kelamkabut ... dah macam masa memula aku nak pegi ke Labuan dulu la pulak ....
1. Paper lambat aproove ...
2. lepas aproove baru leh book tiket ... Jumaat petang baru hantar ..pepagi buta isnin (semalam) remind orang book tiket n in the end  ... tiket flight petang semalam jam 4 baru terima  ...
3. finalize soalan

soalan tu ... aku dah siapkan awal lagi dari masa aku memula balik dari KK last 2 weeks ... then ... nak hantar lak ke bos besau ... kekonon nak aproove semua soalan laaa .... lama giler tunggu ... last semalam kelamkabut ... pagi aku meeting ... petang ada discussion ngan staff .. udahnye lupe ... yg dia lak ... aku tanya baru la dia gabra ... baru nak tanya PA bos ... dah aproove ke belum ...

isk ... memang gatal laaa ... udahnye .... semalam jam 4 lebih baru laa bos aproove balik (selepas di remind) .. baru nak print out ... nak buat salinan ... argh ... bos kecik biasa laaa .. awal lagi dah balik (ON TIME) .. yg gatal nak mintak aproove pun ... datang kat aku ... Amie .. saya ni tumpang orang ... nak kena balik dah ... mmmm bagusssssssssss ... aku jugak laaa .... padahal umah dia dekat je ... kalo jalan kaki ... ketiak pun tak berpeluh (hahah kalo aku jahat laa .. aku boleh cakap ... takpe laaa ..saya boleh hantarkan ..siapkan dulu soalan ye dakk??) hehehe bukan aku tuuu ...
... yg sorang agi tu .. nasib baik laaa kena tunggu soalan ... sbb dia destinasi lain dari kami ... sooo .. aku ngan dia laaa berhemas pulas semalam nak menyiapkan semua ....siap laa semua dalam jam 6.45 ... balik lewat ....
soo de3ngan kepakaran adik ipar aku ... yg membawa kereta wiranya sepantas ferrari .. siap hantar jiran sebelah balik umah .. siap berenti beli air tebu ... hahahah sempat koooo sampai umah sebelum orang berbuka .... HEBAT dooo ....
ape pun ... moral of the story .... susah senang biar bersama ... keje kasik siap awal ... jgn la buat kerja last minute ... menyusahkan orang !!!!

hmmm dok tercongok kat LCCT menanti penerbangan ke KK jam 9.30 ...
status : ngantuk .. haus ... tapi kenyang .. heheheh sahur nasik goreng ngan sambal hitam tadi ... licinnn ... selamat berpuasa utk korang semua .... bersiaran lagi di KK nanti (kalo ada line laaa)


~ It'S OnLy Me ~
weeee

2 ulasan:

Izwa Kamaruddin berkata...

selamat terbang :)

atuk berkata...

Asssalamualaikum Jijahh

moga selamat sampai dan dipermudahkan segala urusan

SELAMAT BERPUASA

Wassalam

Dah Follow Jijah ???

Dah Follow Jijah ???
har..har har ... sabo je laa serindit ni tauu ... dia cakap meh nak kasik jijah femess ... ramai follower dalam sekelip mata ...hahaha ni lah dia kasik ... ahaks ...lawak la ko serindit oittt ...tak tahann ... 30058 follower ...perghhhhh ... kejong Jijah japs ... ahaks .. thanks buddy ;) ..wink .. wink .. click je kat sebelah atas tu kalo nak follow ...

Jijah Ohh Jijah

Daisypath Anniversary tickers

Seiring & sejalan ...

Daisypath Anniversary tickers

Me & Vicky