keep on moving babeh ...

Happy Browsing Allz .. click my nuff nuff too ok ;) ..and ... please come again next time ...P/S: Let me know if i forgot to follow u back ok ..

Ahad, 25 September 2011

M'bang ...

mmm saja nak share ...  actually .. boleh dikatakan kalo setiap kali aku ke pasar  ... aku akan nampak buah mbang ni ... tapi takde la pulak aku ambik n cium bau dia ...


soo masa malam aku di rumah panjang ng. beguang ... kengkawan aku ni beli n belah la untuk kami makan masa makan malam tu ... sedap rupanya buah tu ... seriussssss ... sedappppppppp ... baru la aku tau istimewanya dia ... (buah yg kekecik kaler itam tu buah dabai..)

macam buah bacang je rasanya .. cumanya dia lebih tebal . banyak serat.... warna coklat dan besarrrrrrr... tak tau la kalau ada penyakit atau tidak ... kalau buah bacang kat kampung aku tu .. mak aiii .. sikit je dapat rasa ... yg lain tu dah kena makan dek kumbang @ ulat berengga kumbang tu laaa ...

masa singgah cari buah dabai kat pasar sibu ..aku nampak banyak buah tu .. soo aku pun beli laa 4 biji utk di rasa oleh family n kengkawan opis  .. dorang pun 1st time rasa .. risau gak masa nak bawak tu .. mana la tau buah buahan takleh bawak keluar ke ape ...sib baik lepasss ...

gambar semua dari mr Goo ..

~ It'S OnLy Me ~
weeee

Tiada ulasan:

Dah Follow Jijah ???

Dah Follow Jijah ???
har..har har ... sabo je laa serindit ni tauu ... dia cakap meh nak kasik jijah femess ... ramai follower dalam sekelip mata ...hahaha ni lah dia kasik ... ahaks ...lawak la ko serindit oittt ...tak tahann ... 30058 follower ...perghhhhh ... kejong Jijah japs ... ahaks .. thanks buddy ;) ..wink .. wink .. click je kat sebelah atas tu kalo nak follow ...

Jijah Ohh Jijah

Daisypath Anniversary tickers

Seiring & sejalan ...

Daisypath Anniversary tickers

Me & Vicky