keep on moving babeh ...

Happy Browsing Allz .. click my nuff nuff too ok ;) ..and ... please come again next time ...P/S: Let me know if i forgot to follow u back ok ..

Isnin, 7 November 2011

nak balik kl dah :(

Alahai ... esok dah nak balik kl ... sadisnye rasa .... 
siang tadi aku tak pasti aku makan ape ... tetiba lak tonsil aku ni bengkak balik .... frust nye rasa .. ubat ubatan aku semua dah habis ...
nampak gayanya kena jumpe Dr Rose balik lah .... tak larat aku nak tanggung lelama ...

~ It'S OnLy Me ~
weeee

1 ulasan:

eyida berkata...

semoga cepat sembuh

hmmm .. soo ...

Dah Follow Jijah ???

Dah Follow Jijah ???
har..har har ... sabo je laa serindit ni tauu ... dia cakap meh nak kasik jijah femess ... ramai follower dalam sekelip mata ...hahaha ni lah dia kasik ... ahaks ...lawak la ko serindit oittt ...tak tahann ... 30058 follower ...perghhhhh ... kejong Jijah japs ... ahaks .. thanks buddy ;) ..wink .. wink .. click je kat sebelah atas tu kalo nak follow ...

Jijah Ohh Jijah

Daisypath Anniversary tickers

Seiring & sejalan ...

Daisypath Anniversary tickers

Me & Vicky