keep on moving babeh ...

Happy Browsing Allz .. click my nuff nuff too ok ;) ..and ... please come again next time ...P/S: Let me know if i forgot to follow u back ok ..

Rabu, 9 November 2011

Perkara paling cuak bila .....

 Aku paling cuak bila .....


1. Tetiba kete mati tengah/tepi jalan .... heeeeee tak tau nak buat ape ... mesti terus call adik aku .. mintak bantuan ....

2. Masuk bilik air .. tetiba ....
    a. Air takde ... alamak .. dah selamat dah semua  ... abis tu cemana nak buat ???
    b. dah selesai .. masa nak bukak paip .. tetiba baru pahsan ...kepala paip takde lak ... (baru semalam kena.. sib baik leh pulasss .. kalo idak .. nahas)

3. tengah naik lif .. tetiba berenti ... huuuuuuuuu ... ngeriii .... takleh nak bayangkan

4. Smart Tag Lane ... atau touch n go .... swap / scan .... toooott .... takleh bukak palang .... KAD ANDA TAMAT TEMPOH ... aduhhh .... malu lak rasa ... padahal baki ada lagi ... memang aaa geremm je rasa ... dah la nak cepat ...

5. pegi pasaraya/kedai ... masa nak bayar dah beratur pepanjang tu .. alih alih ... baru pahsan beg duit takde .. atau duit tak cukup .... haduuuuuuuuu .... haruuu ... (penah la jugak kena .. tapi aku buat derk je .. terus cakap tak jadik n pulangkan balik barang walau tau cashier tu buat muka tak cukup tepung)

6. time terdesak nak guna fon ... tapi bateri dah nak kong... tinggal nyawa ikan je ... masakkkkkkk ....

haaaa tu antara perkara yg mencuakkan aku laaa ... boleh katakan semua aku dah kena ... termasuk lif tu ... tapi dia berenti kejap je ... kira nasib masih baik lagi ...

bukan ape .. kekadang kita ni ralit sangat ... lupa nak check menda-menda penting ni ... atau kalo dah nasib tak baik .. jadi jugak ... haaaaaaaa .... gasak la jugak .... nak buat cemana lagik kann ...

macam semalam laa ... aku dah sampai hiway Max .. soo dah tak tahan nak jumpe Dr Tan sesangat .. soo aku singgah di rehat rawat ... terus pi bilik air ... jenguk dalam nengok getah paip ada .. soo terus laa masuk ... alih alih .... mak aiiiiiiiii ... kepala paip dia dah ilangggggg??????? .. haduuuuuuuuu cemana nak buat ni ?? ..

sib baik laaa leh pulas agi ... tak dapat nak bayangkan cemana nak buat kalo takleh bukak tu ... kalo ada tangki flush tu .. leh la jugak usaha cari air ... tapi skang ni banyak tangki flush tu dalam dinding ... mano nak di korek ...   heeeeeee bahaya gak ekk ... careless tull cik jah ni ... bila aku citer ngan adik ipar aku ... upenye dia pun dah terkena gak dalam tandas yang samaaa .... mueheheheh ... padan muka kami .....

korang lak ?? apa yg korang paling cuak ?????? ...

~ It'S OnLy Me ~
weeee

1 ulasan:

Rihan berkata...

nset wat hal.. adusss,mmh kalut laa jd nye.. hu3..

hmmm .. soo ...

Dah Follow Jijah ???

Dah Follow Jijah ???
har..har har ... sabo je laa serindit ni tauu ... dia cakap meh nak kasik jijah femess ... ramai follower dalam sekelip mata ...hahaha ni lah dia kasik ... ahaks ...lawak la ko serindit oittt ...tak tahann ... 30058 follower ...perghhhhh ... kejong Jijah japs ... ahaks .. thanks buddy ;) ..wink .. wink .. click je kat sebelah atas tu kalo nak follow ...

Jijah Ohh Jijah

Daisypath Anniversary tickers

Seiring & sejalan ...

Daisypath Anniversary tickers

Me & Vicky