keep on moving babeh ...

Happy Browsing Allz .. click my nuff nuff too ok ;) ..and ... please come again next time ...P/S: Let me know if i forgot to follow u back ok ..

Selasa, 27 Mac 2012

jual baju atau jual ????

 perghh ...
tau la ko nak promote baju ... dah pakai baju tuu ...
seluar atau skirt jgn lupa pakai la wehhh ...

kalo badan kurus .. memang orang panggil sexyy ...
kalo badan menggebu-gebuuu ... seksaaaaaaaaa ....
(seksa jiwa dan raga orang laen specis laaa)

baju dah la bawah sikit pada pungkoq ...
dah tu duduk atas kosi ...
sib baik tak nampak tuuuuuuuuuuuuuuuuuut kat depan tu ...
macam iklan ape jerrr ... (nak jual baju atau produk lain??)

haduuuuuuuu ... posing baekk jerr ..
siap buat muka macang ikang jebongggg ....

muehehehe .... sori le .. aku cakap yang benar ....
tolong yerrr ... jgn tunjuk sangat "kebirahan" anda ..
tak jadi aku nak beli baju koo .. hahaha saboo je lahhh


~ It'S OnLy Me ~
 Photobucket

Tiada ulasan:

hmmm .. soo ...

Dah Follow Jijah ???

Dah Follow Jijah ???
har..har har ... sabo je laa serindit ni tauu ... dia cakap meh nak kasik jijah femess ... ramai follower dalam sekelip mata ...hahaha ni lah dia kasik ... ahaks ...lawak la ko serindit oittt ...tak tahann ... 30058 follower ...perghhhhh ... kejong Jijah japs ... ahaks .. thanks buddy ;) ..wink .. wink .. click je kat sebelah atas tu kalo nak follow ...

Jijah Ohh Jijah

Daisypath Anniversary tickers

Seiring & sejalan ...

Daisypath Anniversary tickers

Me & Vicky