keep on moving babeh ...

Happy Browsing Allz .. click my nuff nuff too ok ;) ..and ... please come again next time ...P/S: Let me know if i forgot to follow u back ok ..

Rabu, 21 Mac 2012

tak berapa nak baru dahh ...

 Duit baru ...tapi dah tak berapa nak baru ... terkezut gak bila nengok duit ni ...

masa memula kuar .. fuhh shining .. shining bagai ...

tapi aku rasa macam baru sebulan dua je duit ni kuar kann ?? korang nengok yang paling kanan sekali ... waduhhhhh ...  kenapa buruk sekali jadinya ...siap dah macam lusuh giler .. takkan laa orang yg dapat tu ari ari pegang ... gosok gosok macam gosok lampu aladin lak kann ???

... agaknye... duit ni dah keberapa juta orang pegang sampai jadik gini sekali kann?? ... hahaha kerazzz ...

Photobucketape pun .. aku tetap suka duit 50 sen ...  maklum laa .. jaman mak sekolah dulu .. banjer sekolah rendah .. hari hari 50 sen jer ... tapi makan tengahari ... ibu bekalkan hari hari gak... time rehat orang lagi gi kantin ... aku lak lari pi hujung pagar sekolah ... ambik bekal yg mak aku sangkut kat pagar sekolah .. hehehe ... sempoiiii ...

 ~ It'S OnLy Me ~



3 ulasan:

atuk berkata...

Assalamualaikum Jijah

mengapa laa lusuh sangat....

atuk berkata...
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pentadbir blog.
amie tiez berkata...

tak tau la apasal .. dapat dari kantin pejabat tadi pagi ... cuma rasa sayang .. sbb masih baru lagi umurnya .. tapi fizikalnya dah teruk ...

hmmm .. soo ...

Dah Follow Jijah ???

Dah Follow Jijah ???
har..har har ... sabo je laa serindit ni tauu ... dia cakap meh nak kasik jijah femess ... ramai follower dalam sekelip mata ...hahaha ni lah dia kasik ... ahaks ...lawak la ko serindit oittt ...tak tahann ... 30058 follower ...perghhhhh ... kejong Jijah japs ... ahaks .. thanks buddy ;) ..wink .. wink .. click je kat sebelah atas tu kalo nak follow ...

Jijah Ohh Jijah

Daisypath Anniversary tickers

Seiring & sejalan ...

Daisypath Anniversary tickers

Me & Vicky