keep on moving babeh ...

Happy Browsing Allz .. click my nuff nuff too ok ;) ..and ... please come again next time ...P/S: Let me know if i forgot to follow u back ok ..

Ahad, 15 April 2012

aku .. diriku ...

aku hanyalah manusia biasa ..
yang banyak lemah nya ...
yang banyak nafsu nafsi nya..
yang banyak amarahnya ...
yang kurang sabar nya...
yang kurang muhasabah nya ...

aku yang selalu ....
mahu yang  lebih dari biasa ..
mahu yang lebih dari yang ada ..
mahukan yang terbaik dalam segala ...

aku yang banyak ...
berteka teki ...
mencari-cari...
meminta-minta...
merayu-rayu ...

aku .... insan yang serba kekurangan ...
jadi .... maaf kan segala kekurangan ku ...
maafkan segala kesilapan yang telah aku lakukan ...
Ampunkan aku ya Allah ....



~ It'S OnLy Me ~
 Photobucket

Tiada ulasan:

hmmm .. soo ...

Dah Follow Jijah ???

Dah Follow Jijah ???
har..har har ... sabo je laa serindit ni tauu ... dia cakap meh nak kasik jijah femess ... ramai follower dalam sekelip mata ...hahaha ni lah dia kasik ... ahaks ...lawak la ko serindit oittt ...tak tahann ... 30058 follower ...perghhhhh ... kejong Jijah japs ... ahaks .. thanks buddy ;) ..wink .. wink .. click je kat sebelah atas tu kalo nak follow ...

Jijah Ohh Jijah

Daisypath Anniversary tickers

Seiring & sejalan ...

Daisypath Anniversary tickers

Me & Vicky