keep on moving babeh ...

Happy Browsing Allz .. click my nuff nuff too ok ;) ..and ... please come again next time ...P/S: Let me know if i forgot to follow u back ok ..

Jumaat, 13 April 2012

kes lapar sangat ke dia??

Lawak giler arini ...aku flight dari KK ke KLIA arini jam 5... dah puas ku tahan ketawa dalam flight tadi ... ni aku nak share ketawa ngan korang ....

ada sorang mamat ni .... smart gak ... duduk row yang sama dengan aku .. dia seat C ... aku seat A...
masa aku sampai ... dia tengah belek paper the star.. wah wahhh ... lama kak nik berdiri sebelah dia ... dia buat derk je ... masa aku sampai ... aku letak barang n cakap EXCUSE me .... then aku masuk .. dia terus duduk ... kak nik masih lagi berdiri ... nak masukkan barang dia dulu ... then sekali lagi mamat tu kena berdiri bila kak nik nak masuk ....

soo macam biasa ... lepas kapal berlepas n stabil .. baru laa dia hidangkan makanan .... soo kak nik n dia pilih ikan asam pedas ... aku nak nasik briani ... soo of coz la yg depan sekali dapat makanan dulu .. last baru aku .... soo arini aku menikmati kek butter yang di hidangkan .... sedap gak ....tengah aku melayan kek sedap ... alih alih aku dengar macam orang dok gergaji sesuatu ...
kroookk krekkk kroookkk kreeekkk ....
 uuuuumang aiiii .... mamat tu tengah dok gergaji aluminium foil makanan tu ... hahah gergaji dengan sepenuh tenaga dan usaha ....
adoiiiiiiiiiii .. dia tak tau ke menda alah penutup makanan tu boleh di buka??? selak je selak dia kiri n kanan ... siap dia gergaji segi 4 tuuuuuuuuu.. dah nak abis gergaji ... penutup tu terbukak dahh ... hahaha last last dia selak gak laa tudung yg dah terbukak n lunyai tuuu ....
then dia makan dengan seleranya .... akuu tak tahan nak ketawa ... sengih je la .. ada gak orang gergaji upenyerrr ....

bersambung....


~ It'S OnLy Me ~
 Photobucket

Tiada ulasan:

Dah Follow Jijah ???

Dah Follow Jijah ???
har..har har ... sabo je laa serindit ni tauu ... dia cakap meh nak kasik jijah femess ... ramai follower dalam sekelip mata ...hahaha ni lah dia kasik ... ahaks ...lawak la ko serindit oittt ...tak tahann ... 30058 follower ...perghhhhh ... kejong Jijah japs ... ahaks .. thanks buddy ;) ..wink .. wink .. click je kat sebelah atas tu kalo nak follow ...

Jijah Ohh Jijah

Daisypath Anniversary tickers

Seiring & sejalan ...

Daisypath Anniversary tickers

Me & Vicky