keep on moving babeh ...

Happy Browsing Allz .. click my nuff nuff too ok ;) ..and ... please come again next time ...P/S: Let me know if i forgot to follow u back ok ..

Ahad, 8 April 2012

salam dari KK

 hari ni hari ke 3 aku di KK. masih lagi belum berkesempatan menjelajah kawasan kawasan yang belum pernah aku jejak. tapi banyak yg aku dah pernah pegi

harini peserta semua baru di dedahkan tentang program dan tanggungjawab, tajuk pengucapan awam dah di sediakan ... tak susah tapi bukan mudah ... heheheh .. nasib la sape yg dapat tu.

esok atau lusa baru dapat buat praktikal di lapangan ... tah macam mana guru-guru kali ini. yang sebelum ini macam macam perkara yg mencuit hati.. lepas 2 thn mengajar ... kami masih lagi terkenangkan dan ketawa bila teringatkan perkara yang lucu tu...
dari masa kesemasa .. jika ada kesempatan .. insyaallah C'J akan updatekan ...


~ It'S OnLy Me ~
 Photobucket

Tiada ulasan:

hmmm .. soo ...

Dah Follow Jijah ???

Dah Follow Jijah ???
har..har har ... sabo je laa serindit ni tauu ... dia cakap meh nak kasik jijah femess ... ramai follower dalam sekelip mata ...hahaha ni lah dia kasik ... ahaks ...lawak la ko serindit oittt ...tak tahann ... 30058 follower ...perghhhhh ... kejong Jijah japs ... ahaks .. thanks buddy ;) ..wink .. wink .. click je kat sebelah atas tu kalo nak follow ...

Jijah Ohh Jijah

Daisypath Anniversary tickers

Seiring & sejalan ...

Daisypath Anniversary tickers

Me & Vicky