keep on moving babeh ...

Happy Browsing Allz .. click my nuff nuff too ok ;) ..and ... please come again next time ...P/S: Let me know if i forgot to follow u back ok ..

Jumaat, 8 Jun 2012

From Krabi with love - part 7

ops .... aku terlupa satu part ... first day kami sampai ke Krabi ...

lepas dah pilih pakej percutian .... kami saja saja laaa tanya kat tourist agent tu .. kat mana massaj yang paling best .. soo dia rekomen yg kat depan opis dia ... n tunjuk phamplet SPA yang best la .... sooo kami semua sebulat suara nak pegi SPA tu malam tu jugak ...

sbbnye .. malam tu je yg ada .. lagipun nani mesti nak shopping barang barang sblm dia balik nanti ... soo set timing 7.30 orang SPA tu jemput ....

(wahhhhhhhhh .... ambik n hantar tuuuu) ... special gituuu .....

memang exclusive la spa dia ... hiasan dia  start dari luar kedai .. sampai ke dalam dalam ... perghhhhhhhhh ... cap jempolll ...

melangkah masuk je dalam tu .. dah berbaris 4 orang pekerja dia .. greet kita kat pintu masuk tu ... then terus sajikan teh serai utk kami sementara kami dok belek-belek brosur ...

aku n wani ... pilih utk buat facial n detox sauna ...heheh dua dua first time cuba ni ...
nani n vicky buat massaj satu badan ...

then kami diminta utk duduk kat belah tepi spa tu ... utk bersihkan kaki ... mmm bagus betul .. patut aaa kedai dia bersih jer ... semua kena bukak kasut .. dalam tu dia bagi pakai kasut yg dia dah sediakan je ... then aku n wani ke satu bilik n dorang berdua ke dalam bilik yg lain .... aku tak tau ape jadi kat dorang ... tapi kali ni aku citer part aku n wani je la ....  

oo yeah ... aku lupe nak cakap .... kedai tu bukak sampai petang je ... tapi kalo ada permintaan .. dia akan bukak sampai lewat malam la ... soo kami ni kira VIP la kann ..sbb kedai tu bukak utk kami jerr ... hahahah perasannnnnnnnnnnnnnnnnnn ..... acah jer ... masa kami datang tu ... masih ada customer lain dalam tu .. tapi dorang semua dah siap n balik ... kami lak baru datang ...

soo .. dalam bilik tu dia bagi "seluar SPA" & "Baju SPA" .. hehehe baju lain kasi letak tepi ... then kami baring atas katil tu haa .. siap selimut ape bagai ... aku ngan wani .. tau je la .. kepala gila-gila ..suka suki kami jerrr .. dah macam umah sendiri lak jadinya ... siap leh kuatkan aircond .. kasik lagik sejuk ... pandai pandai jerrr .... tukang masaj tu sengih je ....

satu yg aku nak puji (puji lagi) ... walau dah lewat malam n lebih masa .. dorang tetap buat facial n urutan tu elok elok n gentle ... rasa macam best gilerr .... kat Malaysia pun best gak ... tapi kat sana .. yg buat facial kat aku tu memang superb aaa ....

siap sempat aku  berangan lagi koooo ... alangkah bestnye kalo aku kaya ... leh buat facial macam tu selalu ...bahagiaaaaa ... hahahahaha .... bak kata adik aku ... Datin Sri Amie .. hahaha pahsannnnn ... atuk seri mana la gila kat aku tu ekkk ..

lepas dia facial muka .. dia urut bahu ... tangan ... then ...bunyik macam sesuatu n terasa macam ada orang naik atas katil tuuu .... hahahah korang bayangkan macam citer JU ONN merangkak tuu ... hahah sikit sikit dia panjat .. dari ujung kaki sampai atas kat pinggul ... aduhaiii ... seram sejuk lak aku rasaaaaa .. jgn laaa dia buat yg pelik pelik .. risau lak aku ...

lepas siap semua ... kami diminta pakai kain batik lepas yg dia buat selimut tadi ... masa utk steam ... kasik berkemban je laaa ....

 masuk lam bilik steam .. fuhhh panas terasa .. kami dedua tak penah sauna lagik ... soo memacam pesen aaar ... kejap duk atas .. kejap nak baring (macam budha berbaring tuuu) .. baring mengiring ekk ?? hehehe
 yg pasti .. rasa sampai ke paru paru panas nyer ... n kebetulan aku lak duduk bebetul tempat dia panaskan air tu ... kejap je dah berpeluh ... wani lom ape ape .. soo kami pun tukar posisi ..

memang betol sebelah dia duduk tu sejuk .. patut aaaa tak peluh peluhh ... sooo utk sama adil .. kami sama sama panjat bangku tuu n duduk sebelah menyebelah bebetul kat tempat dia panaskan herba tu ... nahhhhhhhhh .. kali ni ... semua jenis peluh keluar ... hahahahah .. sedap sangattttt ... rasa macam badan ringannnn jer ...best ekk kalo kita dapat buat sauna selalu  ....

then kami memasing pi mandi ... bilik mandi dia pun besooo .. dah macam bilik tido utama laaa ... jacuzi dia aje dah beso macam katil king tu haaa ... kalo dapat berendam tuuu .. perrrrrrghhhhhhhhhhhh .....

soooo lepas abis semua ... nani n vicky dah siap duduk kat luar .. tengah minum teh ngan buah mangga ... mak aiii .. sedap tuuuuuu ..... then lepas bayar .. driver tu pun hantar kami kat hotel balik ... selesai laaa sesi SPA kami yang harga ribu riban Bhat tuuu .... ecehhh ...

satu yg silapnya .. sbb aku buat facial cepat sangat ... patut hari nak balik baru buat facial ... ini tidak .. lepas facial .. baru nak buat aktiviti memacam ... aduhaii ... ape daaaaaaaaaaa ko cik jahhh ....  

lepas SPA ... shopping lagi .... hahaha pompuanss kannss ....


~ It'S OnLy Me ~
 Photobucket

Tiada ulasan:

Dah Follow Jijah ???

Dah Follow Jijah ???
har..har har ... sabo je laa serindit ni tauu ... dia cakap meh nak kasik jijah femess ... ramai follower dalam sekelip mata ...hahaha ni lah dia kasik ... ahaks ...lawak la ko serindit oittt ...tak tahann ... 30058 follower ...perghhhhh ... kejong Jijah japs ... ahaks .. thanks buddy ;) ..wink .. wink .. click je kat sebelah atas tu kalo nak follow ...

Jijah Ohh Jijah

Daisypath Anniversary tickers

Seiring & sejalan ...

Daisypath Anniversary tickers

Me & Vicky