keep on moving babeh ...

Happy Browsing Allz .. click my nuff nuff too ok ;) ..and ... please come again next time ...P/S: Let me know if i forgot to follow u back ok ..

Khamis, 27 September 2012

cuci mata @ tambah dosa

nak cakap salah ...
tak cakap pun salah ...
wat tak tau salah ...
buat tak tau pun salah ...
serba salah jadinya wehh ...

nengok memang cantik ... sbb tuannya pun cantik ... muka... pakaian.... tip top ...
tapi sayang .. bak kata ustazah Siti Nurbahyah ... bukan menutup aurat .. tapi .....
 BARUT aurat ...
bebetul ikut bentuk badan ... hmmm cemana nak cakap ekk ...
korang bayangkan mummia ... barut ngan tisu tandas .... pusing keliling atas sampai bawah ...
seee ... can u imagine that??




OK ... serius aku tak jeles langsung ngan bentuk badan dia yg memang mantop macam iklan jamu mak dara tu ... tak terlintas dan teringin pun nak jadi macam tu ... hahahaha ... serius .. ( now u can LOL!) takleh bayang kalo aku jadi macam tu ... pitam 4000x kot  friend-friend aku nanti ... hahaha ... oh tidak ..

tapi aku bukan nak citer pasal body ... aku nak cakap pasal baju .... aduh makkk ... dia pakai KEBATAT daaa .... kalo kebatat yang memang ketat tu aku tak heran sangat ... tapi yg buat aku tak berapa nak gemar tu ... sebab kain dia terbelah sampai ke atas ... bukan paras lutot ... atas lagik .......... naik atas lagik .. ..isk ... 3 inci lagi nampak smender kooooooooooo ....


kalo laki dia nengok bahagian yg menggebu gebu kat dalam tuuu ... takpe la jugak weh ..
ni tidak ..
sekali langkah ... nampak
langkah satu lagi .... nampak
jalan lagi ... nampak lagiii ...

adududududuuuuuuu ... copot jantung makkkk .....

panjat tangga pulak  ...... nahhhhhhhhhhhhhh ....... satu langkah .... dua langkah .... oh tidakkk ..... ....

maka berkata-kata dan besuara lah sang penonton yang menyaksikan kesengajaan keterbukaan ....
fuhhhhhhhhh ... habis nampak semuaaaaaaaaaa ....

oh tidakkkkkkkk ..... ape perasaan ???  
bangga ? marah ? malu-malu? suka? saya tak suka lahhh?  

hmmmm .... apa apa sajalah .... tapi aku dengar dia berbisik dengan kawan dia ... hmmm ada yg bersuara tadi .... sok sek sok sek .. pok pek pok pekk ... entahhh ..malas nak ambik port ... 

terus aku capai HP aku n buat note utk buat storey pasal ni ...

isk .... sangat tak sesuwai weh ... alang alang dah menutup aurat yang ada ... dah pakai tudung cantik-cantik .. dah pakai baju cantik....  muka dah ayu cantik-cantik  ... make it perfect lah ...

kalaupun dia tak rasa malu ... semua kaum hawa yang menyaksikan kejadian kesengajaan tadi berasa malu OK .... tumpang malu dan menjadi maluuuuuuu ... sangat sangat malu ...dan sangat besarrrrrrr kemaluannyaaaaaa ..... 
satu saat yang berlalu tu .. ibarat sesaat yang di "pause-kan" u knoww .... 

oh tidakk ... minta di jauhkan ... dan semoga tidak akan berlaku lagi satu saat itu dalam hidup aku pada masa akan datang ... amin ...

p/s : I wish she is one of my bulurker ... so when she read this .. she knows what i'm trying to say & i'm soo sorry .....anyway .. aku tak kesah pun ko nak pakai cemana ... tapi aku dah cakap apa yg aku rasa ... sooo .... sendiri mau hengatttt okeh ....   

hehehe Cik Jah tak kesahhhh ... tapi bila aku nampak ... aku take note ... n aku akan storeyyy  ..... 


~ It'S OnLy Me ~
 Photobucket

Tiada ulasan:

Dah Follow Jijah ???

Dah Follow Jijah ???
har..har har ... sabo je laa serindit ni tauu ... dia cakap meh nak kasik jijah femess ... ramai follower dalam sekelip mata ...hahaha ni lah dia kasik ... ahaks ...lawak la ko serindit oittt ...tak tahann ... 30058 follower ...perghhhhh ... kejong Jijah japs ... ahaks .. thanks buddy ;) ..wink .. wink .. click je kat sebelah atas tu kalo nak follow ...

Jijah Ohh Jijah

Daisypath Anniversary tickers

Seiring & sejalan ...

Daisypath Anniversary tickers

Me & Vicky