keep on moving babeh ...

Happy Browsing Allz .. click my nuff nuff too ok ;) ..and ... please come again next time ...P/S: Let me know if i forgot to follow u back ok ..

Selasa, 28 Mei 2013

bila kerang tersengih depan mata... jeng..3x

Semalam ada seorang teman ku yg telah mengepost status berkaitan trend lelaki berseluar pendek di Malaysia. ...

Tapi aku bukan nak komen pasal tu kat sini... sbb aku rasa aurat lelaki pun memang pusat ke lutot... kecuali lah yg pakai seluar boxer kesana kemari tuu...

Last week di malam hari... aku singgah stesen minyak untuk isi angin n minyak... malam tu penuh la jugak ngan manusia berjantina lelaki.. aku sorang je pompuan yg isi minyak masa tu...

 alih alih ada satu kete berenti tepi pam aku... pompuan...comey.. badan memang mantap ler.. gaya model yg montok... heheh... tak kesah ler.. baguih jer.. bertudung penuh langsung tak nampak jambul... tapiii....

Pakai baju t paras pinggul yg bebetul sarung badan n lengan 3 inci... then pakai suar fit yg bebetul nampak batang kaki tu... pakaian dia tu aku takde la nak komen sangat sbb korang sendiri pun paham paham sendiri lah... tapìiiiiiiiiiiii.....

Bayangkan kalo dah semua mata lelaki mengarah ke satu point tanpa berkelip n untuk jangka masa yh lebih panjang... means.. something interesting is going on... aku pun tengok jugak laaa...

Tu diaaaaa... baju dah la sampai tang pusat jaaa... suar fit memang fit abis lahhh... punya laa fit sampai nampak belahan dedua kat depan tuuu...bak kata kawan aku... kerang dok tersengihhh.....

. aiyarkhhhhhhh... wa pun malu wooo... tapi dia jalan wat slamber badak jerr... siap lenggang mak limah lagikk... aduuuu... yg tuuuut tu memang nampak abis ahhh...


Sooo kita refresh balik ayat ustazah... pakaian perlu menutup aurat... bukan BARUT aurat okeh... sendiri mau ingat lahhh....

~ It'S OnLy Me ~
  Photobucket

Tiada ulasan:

Dah Follow Jijah ???

Dah Follow Jijah ???
har..har har ... sabo je laa serindit ni tauu ... dia cakap meh nak kasik jijah femess ... ramai follower dalam sekelip mata ...hahaha ni lah dia kasik ... ahaks ...lawak la ko serindit oittt ...tak tahann ... 30058 follower ...perghhhhh ... kejong Jijah japs ... ahaks .. thanks buddy ;) ..wink .. wink .. click je kat sebelah atas tu kalo nak follow ...

Jijah Ohh Jijah

Daisypath Anniversary tickers

Seiring & sejalan ...

Daisypath Anniversary tickers

Me & Vicky