keep on moving babeh ...

Happy Browsing Allz .. click my nuff nuff too ok ;) ..and ... please come again next time ...P/S: Let me know if i forgot to follow u back ok ..

Selasa, 14 Mei 2013

lori keeee??? Ferrari? ??

Huihhh ngerii ko... kalo dah lori tanah yg beso gabak pun blagak macam kete ferari...

Tadi ptg masa nk balik umah... memang laaa jalan jem sikit sbb orang tengah betolkan jalan yg rosak tuu... udahnye... kome yg berat ber tan tan jugak yg buat rosak nyerr..

Bawak laaaa besabo sket... orang semua pun nk balik... tapi ... tak tau la pulak kalo pemandu lori tu tengah ciret ke ape... nampak terdesak benoo... tengah berderet kete kete nerselang dengan lori.... ehhhh.... tetiba dia pulak nak potong que.... awok tu udoh laaa besooo ... puas laaa dia dok kedepan... undoo.. kedepann... undooo...tak jugak lepass... tapiii... mamat india lam kete proton saga putih kat belakang aku tuuu boleh pulak wat derkkk je bila lori tu dok buat perangai cenggitu... tApi agaknya dia pun dah ilang sabooo... terus dia bukak pintu n marah lori tuuu...

Idoknye lori tu layan... bila dah ada ruang... slamber badak je lori tu blaaaa... tinggal la mamat tu dok tengok kete dia yg dah kena senggol tadi....

Adoihhh ini punya perangai pun ada.... biasa bila org tanya aku dok mana?? BilA aku  jawab banting.... mesti dorang akan mention 2 ayat....tak jauh keeee? Atau tak takut ke... kan banyak loriii....???

Off course laaaa I takut.... tapi lelama dah biasa.... kekadang aku di depan... kekadang aku rela berada di belakang n follow jerrr lori tuuu.... tak sanggup aku kalo kena cucuk cucuk dek lori yg besooo tu... tapi lain laaa kalo aku naik hummmerr ke ape... hahahah cik jah kalo dah berangannnn...
. Tak bley blĂ aaaaa....

~ It'S OnLy Me ~
  Photobucket

Tiada ulasan:

hmmm .. soo ...

Dah Follow Jijah ???

Dah Follow Jijah ???
har..har har ... sabo je laa serindit ni tauu ... dia cakap meh nak kasik jijah femess ... ramai follower dalam sekelip mata ...hahaha ni lah dia kasik ... ahaks ...lawak la ko serindit oittt ...tak tahann ... 30058 follower ...perghhhhh ... kejong Jijah japs ... ahaks .. thanks buddy ;) ..wink .. wink .. click je kat sebelah atas tu kalo nak follow ...

Jijah Ohh Jijah

Daisypath Anniversary tickers

Seiring & sejalan ...

Daisypath Anniversary tickers

Me & Vicky