keep on moving babeh ...

Happy Browsing Allz .. click my nuff nuff too ok ;) ..and ... please come again next time ...P/S: Let me know if i forgot to follow u back ok ..

Khamis, 24 Oktober 2013

kenyataan itu ...


kita sentiasa mencari jawapan pada persoalan ...
jawapan itu adakala tidak seperti yang di harapkan...
kenyataan itu sukar untuk diterima kann ??
tapi ku telan juga ...

~ It'S OnLy Me ~
 Photobucket

2 ulasan:

JunAina berkata...

Kenyataan tu memang pahit...

Amietz JFKay berkata...

itu lah ... takpe .. mungkin ada hikmahnya yg satu hari nanti kita akan rasa bersyukur kerana perkara ini pernah berlaku ....

hmmm .. soo ...

Dah Follow Jijah ???

Dah Follow Jijah ???
har..har har ... sabo je laa serindit ni tauu ... dia cakap meh nak kasik jijah femess ... ramai follower dalam sekelip mata ...hahaha ni lah dia kasik ... ahaks ...lawak la ko serindit oittt ...tak tahann ... 30058 follower ...perghhhhh ... kejong Jijah japs ... ahaks .. thanks buddy ;) ..wink .. wink .. click je kat sebelah atas tu kalo nak follow ...

Jijah Ohh Jijah

Daisypath Anniversary tickers

Seiring & sejalan ...

Daisypath Anniversary tickers

Me & Vicky