keep on moving babeh ...

Happy Browsing Allz .. click my nuff nuff too ok ;) ..and ... please come again next time ...P/S: Let me know if i forgot to follow u back ok ..

Rabu, 20 November 2013

makin baik atau makin teruk ??

aku rasa ...
dalam zaman yang serba canggih ini ...
ada benda yang patut di kekalkan saja ...
yg patut ber wayar .. biarlah ber wayar ...
yang patut tak payah nak pakai bateri ...
biar je tak payah bateri ....
biar canggih kena pada tempatnya ..... 



akan datang ...
aku pasti ....
akan banyak yang hilang serba serbi ...
tikus tikus akan lari menghilangkan diri  ...
papan papan juga turut lesap ...
udah semua jadi ahli silap mata ...
adudududuuu ...
parah laaa macam ni ... 
belum masuk lagi bab ganti mengganti bateri ...
alololooo ...
takutt ....








~ It'S OnLy Me ~
 Photobucket

1 ulasan:

atuk berkata...

Assalamualaikum Jijah

tak terikut peredaan yg semakin canggeh

hmmm .. soo ...

Dah Follow Jijah ???

Dah Follow Jijah ???
har..har har ... sabo je laa serindit ni tauu ... dia cakap meh nak kasik jijah femess ... ramai follower dalam sekelip mata ...hahaha ni lah dia kasik ... ahaks ...lawak la ko serindit oittt ...tak tahann ... 30058 follower ...perghhhhh ... kejong Jijah japs ... ahaks .. thanks buddy ;) ..wink .. wink .. click je kat sebelah atas tu kalo nak follow ...

Jijah Ohh Jijah

Daisypath Anniversary tickers

Seiring & sejalan ...

Daisypath Anniversary tickers

Me & Vicky