keep on moving babeh ...

Happy Browsing Allz .. click my nuff nuff too ok ;) ..and ... please come again next time ...P/S: Let me know if i forgot to follow u back ok ..

Selasa, 12 November 2013

taugeh oh taugeh

sape suka makan taugeh??


sayaaaaaaa.....

tapi ada yg cakap susah nak siang kepala taugeh tu .. nak buang kepala taugeh yg warna hitam tu ...
senang je lahh ...

rendam taugeh dalam besen yg besar n masuk air banyak sikit..kasik semua taugeh tenggelam ...
sediakan satu lagi besen yg agak besar ....
keluarkan taugey sedikit demi sedikit n masuk ke dalam bekas yg satu lagi tu  ..
each time keluarkan .. pilih yg hitam tu ..
biasanya banyak yg dah tenggelam ke dasar .. soo tak la jadi susah sangat ... n bila kita keluarkan sikit sikit tu ... memang senang nak asingkan ... tu jerrr ...

mood : teringin nak makan taugeh kepala besar ...sedapnya .... saya pinjam gambar ekkk .... nampak sodapp












~ It'S OnLy Me ~
 Photobucket

3 ulasan:

QASEEH HATIKU QASEEH berkata...

sedap mkn toger kepala bsr tu..rangup d gigit..cari dkt psr bsr komfem ada..

Tanpa Nama berkata...

Sedapnya goreng taugeh tu. Esok akak nk buatlah jugak.

Amietz JFKay berkata...

itu la pasal .... nampak sedap je .. kalo kat kantin sini .. susah nak jumpe ...

hmmm .. soo ...

Dah Follow Jijah ???

Dah Follow Jijah ???
har..har har ... sabo je laa serindit ni tauu ... dia cakap meh nak kasik jijah femess ... ramai follower dalam sekelip mata ...hahaha ni lah dia kasik ... ahaks ...lawak la ko serindit oittt ...tak tahann ... 30058 follower ...perghhhhh ... kejong Jijah japs ... ahaks .. thanks buddy ;) ..wink .. wink .. click je kat sebelah atas tu kalo nak follow ...

Jijah Ohh Jijah

Daisypath Anniversary tickers

Seiring & sejalan ...

Daisypath Anniversary tickers

Me & Vicky