keep on moving babeh ...

Happy Browsing Allz .. click my nuff nuff too ok ;) ..and ... please come again next time ...P/S: Let me know if i forgot to follow u back ok ..

Selasa, 11 November 2014

balik kampung ohoiii ...

Kelik kapung memang best ...
tapi sayangnya ... bertugas aje ...
tak tau la sempat nak balik rumah ke tak ni ...

semalam call puan seri ...
cakap nak balik kampung ..
tapi bila cakap tau tau la sempat ke tidak nak balik rumah
terus ibu gelak ..
alamak .... alamakkkk .....
alapakkkkk .....
tunggu sekolah dah peksa nanti baru la free ...
sabar untuk 2 tahun lagi ye ...
sabo ye cik jahhh .. sabooo .... 


aiyohhh ... kalo ada kete sedap gak pegi balik keje ari ari naik kete sendiri
ni kalo balik naik kapal udara ... kim salam aje la ...
gi keje balik keje la gamaknye

takpe la ibu ...
nanti cuti lelama duk kat umah ...
cuti ada separuh lagi ni ...
insyaallah ....


~ It'S OnLy Me ~
 Photobucket

1 ulasan:

eelobor berkata...

tiada yang lain yang lebih menyeronokkan daripada dapat balik kampung kan? hehehehe.... lambat weiii nok kelik kappom jugok nih

hmmm .. soo ...

Dah Follow Jijah ???

Dah Follow Jijah ???
har..har har ... sabo je laa serindit ni tauu ... dia cakap meh nak kasik jijah femess ... ramai follower dalam sekelip mata ...hahaha ni lah dia kasik ... ahaks ...lawak la ko serindit oittt ...tak tahann ... 30058 follower ...perghhhhh ... kejong Jijah japs ... ahaks .. thanks buddy ;) ..wink .. wink .. click je kat sebelah atas tu kalo nak follow ...

Jijah Ohh Jijah

Daisypath Anniversary tickers

Seiring & sejalan ...

Daisypath Anniversary tickers

Me & Vicky