keep on moving babeh ...

Happy Browsing Allz .. click my nuff nuff too ok ;) ..and ... please come again next time ...P/S: Let me know if i forgot to follow u back ok ..

Rabu, 26 November 2014

lollypop lerr

Semalam kat office ...
ada orang bagi lollypop bawah pokok krismas ateh meja dia ... soo aku ambik 2 yg kecik comel ...

Kat rumah .. balik daripada makan malam ...
si faris dah kekenyangan dan mula laa nak tido dalam kereta ... mula la dia mengamuk tak tentu pasal .. membebel tah ape ape segala yg dia terfikir la ... tambah lagi aku ngan bapak dia kacau dia tido... sbb nanti kalau dah lelap dalam kereta .. nak kejut masuk dalam rumah ... memang tambah ngamuk le ... 

Masuk dalam rumah .. dia dah mula peluk 2 bijik bantal dia tu .. aku teringat gegula yg aku ambik tadi .. soo aku pun genggam kiri kanan tangan n hulur satu pada abang .. satu pada kakak ...
tapi nak tau punya pasal .. dia bangun jugak la ...  bila aku bukak tangan

hehehe terus dia sambung lagi membebel sambil nangis ngengada ....

Abang tak mau gula gulaaaaaa ... nanti rosak la gigiiiiiiiiiiiii ....

huiyoooo .... betol ke ape aku dengar ni .. hahahah


~ It'S OnLy Me ~
 Photobucket

2 ulasan:

Ann Ishak berkata...

bagusnya abg :)

Najib Ariyan berkata...

betullah... bagusnya... senang belajar ni kalau anak macam ni

hmmm .. soo ...

Dah Follow Jijah ???

Dah Follow Jijah ???
har..har har ... sabo je laa serindit ni tauu ... dia cakap meh nak kasik jijah femess ... ramai follower dalam sekelip mata ...hahaha ni lah dia kasik ... ahaks ...lawak la ko serindit oittt ...tak tahann ... 30058 follower ...perghhhhh ... kejong Jijah japs ... ahaks .. thanks buddy ;) ..wink .. wink .. click je kat sebelah atas tu kalo nak follow ...

Jijah Ohh Jijah

Daisypath Anniversary tickers

Seiring & sejalan ...

Daisypath Anniversary tickers

Me & Vicky