keep on moving babeh ...

Happy Browsing Allz .. click my nuff nuff too ok ;) ..and ... please come again next time ...P/S: Let me know if i forgot to follow u back ok ..

Jumaat, 6 Mac 2015

Rindu tahap dewa-dewa

Abi, Ayah, Papa, Daddy, Apak...
apa juga panggilannya ...
Lelaki pertama dalam hidup kita ...

Dialah siang malam yang sentiasa ..
Sayang dan manjakan kita ...
Usaha keras utk kesenangan kita ...
susah payah .. hanya untuk kita dan semua ...

yeah ...
aku rindu arwah Apak ...
Selalu kena marah dengan dia ... aku lah anaknye
yang selalu di sayang sayang ... aku lah juga anaknya
yang tak tido malam kalau anaknye sakit ... aku lah anak tu ..
yg tak senang duduk kalau anaknye takde ...aku lah anaknya tu .. 


Semoga Apak berbahagia di sana ...
Rindu nak kena pelok ngan apak ... adehhhh ...
Alfatihah ...


~ It'S OnLy Me ~
 Photobucket

1 ulasan:

hmmm .. soo ...

Dah Follow Jijah ???

Dah Follow Jijah ???
har..har har ... sabo je laa serindit ni tauu ... dia cakap meh nak kasik jijah femess ... ramai follower dalam sekelip mata ...hahaha ni lah dia kasik ... ahaks ...lawak la ko serindit oittt ...tak tahann ... 30058 follower ...perghhhhh ... kejong Jijah japs ... ahaks .. thanks buddy ;) ..wink .. wink .. click je kat sebelah atas tu kalo nak follow ...

Jijah Ohh Jijah

Daisypath Anniversary tickers

Seiring & sejalan ...

Daisypath Anniversary tickers

Me & Vicky