keep on moving babeh ...

Happy Browsing Allz .. click my nuff nuff too ok ;) ..and ... please come again next time ...P/S: Let me know if i forgot to follow u back ok ..

Rabu, 1 Julai 2015

antara halal dan berkat...

Memang kita digalakkan untuk mencari rezeki n menambah baik kehidupan keluarga... sama ada bekerja.. berniaga.. apa saja...asalkan mendapat rezeki yang halal... tapi dalam masa yang sama... kena juga ingat... cukup ke usaha kita dengan gaji yang kita terima.

Katakanlah kita masuk keje kul 8... nyembang.. makan ... itu ini... kul 10 baru nak mula keje kot?? Tapi part balik kerja... haaaaa on the dot kannns.. bak kata trainer aku dulu.. "berlumba lumba nak kejar punchkad.. ehhh perak sangat ke? Tak pernah dengar jam tu berbunyik??" ... soo persoalannya... bila masa nak ganti??? Lunch keluar awal lagik.. karang jam 3 baru nak sambung keje pulak...memang kita tak makan duit haram .. tapiii... kat mana keberkatannya???

Meniaga pun sama gak la.. jgn la meniaga hari ni.. hujung thn nak pg mekah pulak... berlipat kali ganda melebih lebih lakkk... tunjuk gambar lain ... jual benda lain... sok kalau org tak puas hati... ye lahh... aku pun bukan bagus sangat nak kata org buat salah ni... paling tidak.. kita ambillah maksud yg baik n ubah diri kita untuk jadi lebih baik sebelumnya... selamat berpuasa kawan kawan.. ingat tuu .. cari rezeki yang halal n diberkati.... insyaallah 

~ It'S OnLy Me ~
 Photobucket

hmmm .. soo ...

Dah Follow Jijah ???

Dah Follow Jijah ???
har..har har ... sabo je laa serindit ni tauu ... dia cakap meh nak kasik jijah femess ... ramai follower dalam sekelip mata ...hahaha ni lah dia kasik ... ahaks ...lawak la ko serindit oittt ...tak tahann ... 30058 follower ...perghhhhh ... kejong Jijah japs ... ahaks .. thanks buddy ;) ..wink .. wink .. click je kat sebelah atas tu kalo nak follow ...

Jijah Ohh Jijah

Daisypath Anniversary tickers

Seiring & sejalan ...

Daisypath Anniversary tickers

Me & Vicky