keep on moving babeh ...

Happy Browsing Allz .. click my nuff nuff too ok ;) ..and ... please come again next time ...P/S: Let me know if i forgot to follow u back ok ..

Khamis, 20 Julai 2017

Sayang3

Saya sangat bahagia hari ni... syukur alhamdulillah...
1. Akhirnya selesai puasa 6 yg sangat mencabar thn ni + selesai ganti...
2. Saya dapat jumpa kak nik.. melawat dia .. alhamdulillah sihat.. juga keluar sekali dengan kawan2 1 unit dulu... lama kami x bersama2..
3. Teringin nak makan nasi dagang.. allah makbulkan haru ni.. syukur alhamdulillah...
4. Dapat jumpa dengan kawan baik saya si vicky.. sembang mcm mcm
5. Dapat makan makanan sesedap.. kambing.. cake.. coffee... dll
6. Yang paling penting ... perasaan sayang .. sayang dan sayang yang berpanjangan dan mendalam...

Terima kasih Allah .. atas nikmat yg tak terhingga ini. Alhamdulillah.


~ It'S OnLy Me ~ 

Tiada ulasan:

hmmm .. soo ...

Dah Follow Jijah ???

Dah Follow Jijah ???
har..har har ... sabo je laa serindit ni tauu ... dia cakap meh nak kasik jijah femess ... ramai follower dalam sekelip mata ...hahaha ni lah dia kasik ... ahaks ...lawak la ko serindit oittt ...tak tahann ... 30058 follower ...perghhhhh ... kejong Jijah japs ... ahaks .. thanks buddy ;) ..wink .. wink .. click je kat sebelah atas tu kalo nak follow ...

Jijah Ohh Jijah

Daisypath Anniversary tickers

Seiring & sejalan ...

Daisypath Anniversary tickers

Me & Vicky