keep on moving babeh ...

Happy Browsing Allz .. click my nuff nuff too ok ;) ..and ... please come again next time ...P/S: Let me know if i forgot to follow u back ok ..

Selasa, 21 November 2017

Maafkan aku ...

Habis kelas tadi.. Dr. Azman sembang2. Katanya ... bak kata DMFK sebelum tidur.. eloklah kalau kita maafkan semua orang. Walaupun susah sebenarnya pada hakikatnya utk memaafkan seseorang itu.. tapi kita juga satu hari ... andai kata telah tiada.. kita juga ingin orang memaafkan kita walaupun kita tidak sempat meminta maaf dengan org tu... ada betulnya kata sir tu... n aku dapat dengar getar halus dalam suaranya ... bergetar ..tersentuh hatiku...

Yeah.. dalam tak sedar .. aku juga ada banyak salah dan silap dengan manusia di sekelilingku... sengaja atau tidak sengaja ... aku mohon korang maafkan aku ... dan aku juga maafkan sesiapa juga yg pernah menyakiti aku .. besar atau kecil ... aku maafkan dari lubuk hatiku yg paling dalam..

Yeah aku ingin bahagiaa ... aku x mahu ingat atau genggam sesuatu yg tak elok dlm hidup aku .. aku doakan semoga kamu semua bahagia dan sentiasa didalam lindungan dan kasih sayangNya selalu... aaamiiinnn

~ It'S OnLy Me ~
  

Tiada ulasan:

Dah Follow Jijah ???

Dah Follow Jijah ???
har..har har ... sabo je laa serindit ni tauu ... dia cakap meh nak kasik jijah femess ... ramai follower dalam sekelip mata ...hahaha ni lah dia kasik ... ahaks ...lawak la ko serindit oittt ...tak tahann ... 30058 follower ...perghhhhh ... kejong Jijah japs ... ahaks .. thanks buddy ;) ..wink .. wink .. click je kat sebelah atas tu kalo nak follow ...

Jijah Ohh Jijah

Daisypath Anniversary tickers

Seiring & sejalan ...

Daisypath Anniversary tickers

Me & Vicky